پایان طرح عملياتی آرامش در شهر ریگان | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی ریگان از پایان طرح عملياتی آرامش در شهر با محوریت برخورد با توزيع‌کنندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادين متجاهر در ریگان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی ریگان؛ اسحاق دریجانی گفت: طرح آرامش در شهر با موضوع برخورد با توزيع‌کنندگان مواد مخدر و […]




فرمانده انتظامی ریگان از پایان طرح عملياتی آرامش در شهر با محوریت برخورد با توزيع‌کنندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادين متجاهر در ریگان خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی ریگان؛ اسحاق دریجانی گفت: طرح آرامش در شهر با موضوع برخورد با توزيع‌کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک در اطراف مراکز فرهنگی و آموزش شامل مدارس و دانشگاه‌ها، به منظور زيباسازی چهره شهر با همکاری پليس مبارزه با مواد مخدر در دستورکار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

 
فرمانده انتظامی شهرستان ریگان ادامه داد: در جريان اجرای اين طرح با حضور تیم‌هایی از مجموعه انتظامی شهرستان و با همکاری و همراهی مجموعه پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، به مناطق از قبل شناسايی شده اعزام و عمليات دستگيری عاملان توزيع مواد مخدر در نقاط مختلف سطح شهرستان را به اجرا گذاشتند.
 
دریجانی تصریح کرد: در این عملیات تعداد هشت نفر خرده فروش،۱۰ نفر معتاد متجاهر و یک نفر قاچاقچی دستگیر و بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و تحویل مقامات قضایی شد.
 
وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موردی از قبيل توزيع و پخش مواد مخدر و پرسه‌زنی معتادين متجاهر در سطح شهر با مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.
 
انتهای خبر/دانش


پایان طرح عملياتی آرامش در شهر ریگان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پایان طرح عملياتی آرامش در شهر ریگان