پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آخرین مهلت جذب اسناد خزانه

فت فتو/کرمان دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری بعد از ظهر امروز به ریاست استاندار و با حضور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان و دیگر اعضا برگزار شد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی سازمان دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ودبیر شورای برنامه ریزی و توسعه […]

فت فتو/کرمان دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری بعد از ظهر امروز به ریاست استاندار و با حضور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی سازمان دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ودبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان  کل اعتبارات ابلاغی  ۳۱ دستگاه اجرایی مشمول  نظام پرداخت استانی  را   ۹۹۴/۶ میلیارد زیال اعلام نمود و افزود: تا این تاریخ  مبلغ ۹۸۰ میلیارد تومان   تاریخ ۹۸/۶   درصد به استان تخصیص یافته است و  خاطر نشان کرد کماکان پیگیر تخصیص صد در صدی اعتبارات هستیم.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: کسری اعتبارات دستگاههای اجرایی استان طی جلسات متعددی که طی یکماه گذشته داشتیم احصا وبا احتساب آنالیز هزینه ها۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیارد تومان برآورد شده و تا کنون ۵۸ میلیارد تومان از محل مازاد درآمدهای استان به استان تخصیص داده شده است.

دکتر رودری با اشاره به اینکه پیگیر وصول مازاد درآمدهای استان هستیم از  احتمال ابلاغ مبالغی دیگر از این محل به استان  طی روزهای آینده خبر داد  و افزود: پرداختهای اجتناب ناپذیر دستگاه های اجرایی از۵۸ میلیارد تومان ابلاغی انجام شده و مابقی  بعلاوه پرداختی مجدد احتمالی بر اساس اولویت بندی (حقوق-مطالبات بازنشستگان و …) بین دستگاههای اجرایی توزیع خواهد شد.

 وی اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای استان را نیز ۴۲۹۹ میلیارد تومان اعلام نمود و افزود: ۱۶۷۷ میلیارد تومان معادل ۳۹ درصد به استان ابلاغ شده  است که نسبت به جلسه قبل ۱۴۹ میلیارد تومان که عمدتا استانی هستند  ابلاغ  تخصیص جدید واصل شده است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان  از افزایش اعتبارات ابلاغی نفت از ۲۱ درصد به ۲۷ درصد خبرداد و افزود: در سال جاری  از ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش اموال مازاد دولتی  قریب به ۱۳ میلیارد تومان به استان برگشت داده شده است.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن تاکید بر تسریع در فرآیند جذب اعتبارات اسناد خزانه توسط مدیران دستگاههای اجرایی استان آخرین مهلت جذب اعتبارات مذکور را  پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام نمود و افزود: اعتبارات اسناد خزانه دستگاههای اجرایی که تا تاریخ مذکور تعیین تکلیف نشوند به منظور جلوگیری از عودت جابجا خواهد شد.

انتهای پیام




پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آخرین مهلت جذب اسناد خزانه

منبع: ایـسنا
? پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آخرین مهلت جذب اسناد خزانه