پایانه برکت آماده خدمات دهی به زائران برای انتقال‌ به نقاط مختلف کشور

سیدزاهدین چشمه خاور درگفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با وجود برنامه‌ریزی‌های گسترده سازمان راهداری برای مدیریت حجم بالای مسافران، از عصر امروز شاهد افزایش چشمگیر ترافیک در پایانه برکت بودیم. وی افزود: ناوگان اتوبوسی مورد نیاز در پایانه مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به زوار هستند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای […]



سیدزاهدین چشمه خاور درگفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با وجود برنامه‌ریزی‌های گسترده سازمان راهداری برای مدیریت حجم بالای مسافران، از عصر امروز شاهد افزایش چشمگیر ترافیک در پایانه برکت بودیم.

وی افزود: ناوگان اتوبوسی مورد نیاز در پایانه مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به زوار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زوار و روان‌سازی ترافیک در پایانه برکت اندیشیده شده است و تلاش می‌کنیم تا با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، کمترین مشکل برای زوار ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه پایانه مسافربری برکت به عنوان بزرگترین پایانه مسافری کشور است،گفت، پایانه برکت در مرز مهران در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار روزانه گنجایش ورود و خروج بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس را دارد و برای استقبال و جابه‌جایی از زوار اربعین حسینی ، از آمادگی کامل برخوردار است.

چشمه خاور بیان کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

انتهای پیام


پایانه برکت آماده خدمات دهی به زائران برای انتقال‌ به نقاط مختلف کشور

منبع: بــرنا
? پایانه برکت آماده خدمات دهی به زائران برای انتقال‌ به نقاط مختلف کشور