پاسداشت یاد شهدا احیاگر فرهنگ ایثار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: مکتب شهید سلیمانی تا اعماق روح مجاهدان و مستضعفان عالم ریشه دوانده و بر عمق قلب‌ها حکومت خواهد کرد. به گزارش فت فتو، مسعود احمدی‌نیا با حضور در منزل شهید ساناز ولی‌پور از شهدای حادثه تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان ضمن گرامیداشت یاد و […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: مکتب شهید سلیمانی تا اعماق روح مجاهدان و مستضعفان عالم ریشه دوانده و بر عمق قلب‌ها حکومت خواهد کرد.

به گزارش فت فتو، مسعود احمدی‌نیا با حضور در منزل شهید ساناز ولی‌پور از شهدای حادثه تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سال نو گفت: یکی از اولویت‌های حاج قاسم دیدار با خانواده معظم شهدا بود؛ امری که موجب حفظ ارزش‌های این نظام مقدس شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: پاسداشت شهدا، احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت است و ترویج آن ادای دینی به فداکاری و  ایثار رشادتمندانه آنها است.

احمدی نیا با اشاره به مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش ابومهدی المهندس افزود: این حرکت عظیم نشانه و نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت انقلابی بود.

وی در پایان خاطرنشان: شهید سلیمانی از افرادی بود که هم جاذبه فوق العاده‌ای داشت و هم دافعه نسبت به دشمنان، جاذبه او سطح وسیعی از عالم را فرا گرفته بود؛ مکتب شهید سلیمانی تا اعماق روح مجاهدان و مستضعفان عالم ریشه دوانده و بر عمق قلب‌ها حکومت خواهد کرد.
انتهای پیام




پاسداشت یاد شهدا احیاگر فرهنگ ایثار است

منبع: ایـسنا
? پاسداشت یاد شهدا احیاگر فرهنگ ایثار است