پاسخ حاج قاسم به شهید هاشمی در برابر تقاضای حضور در سوریه | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید هاشمی دائم از حاج قاسم تقاضا می‌کرد او را به سوریه اعزام کند اما حاج قاسم به او می‌گفت«امروز مسئولیت تو کمتر از حضور در سوریه نیست» و سیدحمیدرضا یک وزنه در جنوبشرق و سیستان و بلوچستان بود. سردارمحمدعلی نظری امروز ۱۲ مهرماه در مراسم گرامیداشت […]


نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید هاشمی دائم از حاج قاسم تقاضا می‌کرد او را به سوریه اعزام کند اما حاج قاسم به او می‌گفت«امروز مسئولیت تو کمتر از حضور در سوریه نیست» و سیدحمیدرضا یک وزنه در جنوبشرق و سیستان و بلوچستان بود.

سردارمحمدعلی نظری امروز ۱۲ مهرماه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردارسیدحمیدرضا هاشمی (فرمانده اطلاعات سپاه سلمان) در کرمان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی رو به افول است و به زودی ریشه این غده سرطانی کنده خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام بزرگ نیروهای مسلح در انجام عملیات وعده صادق ۲ افزود: انشاءالله با این عملیات‌ها بتوانیم رژیم غاصب را هر چه سریع‌تر به نابودی نزدیک کنیم.

نظری در ادامه با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردارسید حمیدرضا هاشمی بیان کرد: این شهید بزرگوار در قرارگاه قدس سپاه مایه خیر و برکات زیادی شد و واقعا شهید بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید هاشمی دائم از حاج قاسم تقاضا می‌کرد او را به سوریه اعزام کند اما حاج قاسم به او می‌گفت«امروز مسئولیت تو کمتر از حضور در سوریه نیست» و سیدحمیدرضا یک وزنه در جنوبشرق و سیستان و بلوچستان بود.

وی اظهار کرد: شهید هاشمی بسیاری از خصوصیات اخلاقی حاج قاسم را داشت و در مردم‌داری و مردم‌یاری اقدامات زیادی انجام داد که از خصوصیات حاج قاسم بود.

نظری با اشاره به کار هیئتی و کار برای اهل بیت توسط شهید هاشمی بیان کرد: سیدحمیدرضا عضو هیئت بیت الله الحرام مسجد قائم کرمان بود و انس عجیبی با شهدا به ویژه شهدای هیئتی داشت و در کنار همان شهدا دفن شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ارتباط شهید هاشمی با خانواده شهدا و احترام به مردم گفت: در سیستان و بلوچستان به نیکی از سیدحمیدرضا یاد می‌شود و او در احترام و کمک به مردم بین شیعه و اهل سنت تفاوتی نمی‌گذاشت.

وی اظهار کرد: او حاضر و ناظر است و به ما کمک می‌کند اما بخشی از خسران نبود فیزیکی او را حس می‌کنیم چراکه فردی با ذکاوت و شجاع در مسائل امنیتی و اطلاعاتی بود.

نظری بیان کرد: شهید هاشمی برای خاتمه دادن به بحران زاهدان در مهرماه ۱۴۰۱ همیشه در صحنه بود و ناجوانمردانه توسط تک تیرانداز گروهک تروریستی ضد نظام و ضد بشریت به شهادت رسید.

به گزارش نذیر کرمان، سردارسیدحمیدرضا هاشمی(اهل کرمان) فرمانده اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بود که هشتم مهرماه ۱۴۰۱ در اغتشاشات زاهدان توسط تروریست‌ها به شهادت رسید.

پاسخ حاج قاسم به شهید هاشمی در برابر تقاضای حضور در سوریه

انتهای پیام


پاسخ حاج قاسم به شهید هاشمی در برابر تقاضای حضور در سوریه

منبع: ایـسنا
? پاسخ حاج قاسم به شهید هاشمی در برابر تقاضای حضور در سوریه