پاسخ جبهه مقاومت اسرائیل را از ترور شهید هنیه پشیمان می‌کند

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رژیم صهیونیستی و متحدانش بدانند که ملت ایران و رزمندگان جبهه مقاومت از خون شهید هنیه نمی‌گذرند و مجازات پشیمان کننده‌ای در انتظار صهیونیست‌ها خواهد بود. به گزارش نذیر کرمان از مرکزی ، سردار محمدرضا عسگری در آیین بزرگداشت مجاهد شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در […]


جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رژیم صهیونیستی و متحدانش بدانند که ملت ایران و رزمندگان جبهه مقاومت از خون شهید هنیه نمی‌گذرند و مجازات پشیمان کننده‌ای در انتظار صهیونیست‌ها خواهد بود.

به گزارش نذیر کرمان از مرکزی ، سردار محمدرضا عسگری در آیین بزرگداشت مجاهد شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پیاده‌راه امیرکبیر اراک، افزود: مجاهدت‌های سترگ و صادقانه شهید هنیه برای همیشه ماندگار و برای مجاهدان امت اسلامی در جبهه مقاومت و میدان‌های مبارزه با رژیم صهیونیستی و حامیان خبیث آن به ویژه آمریکای جنایتکار الهام بخش است و خون‌ پاک این شهید والامقام و دیگر شهدای جبهه مقاومت نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین و قدس شریف را سرعت خواهد بخشید.

وی ادامه داد: اسراییل جنایتکار بداند شهادت شهید اسماعیل هنیه نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه رزمندگان اسلام با وحدت و قدرت هر چه بیشتر برای تحقق آرمان والای خود حرکت می‌کنند.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: دشمن نمی داند که فرماندهان و جوانان غیور ما در جبهه مقاومت برای دست‌یابی به مدال افتخار شهادت برسند تلاش می‌کنند و شهید هنیه بارها در معرض ترور قرار گرفت تا به آرزویش رسید.
سردار عسگری بیان کرد: رژیم منحوس و جنایتکار اسرائیل در طول حدود ۱۰ جنایت در غزه هیچ دستاوردی نداشته و در میدان نتوانسته‌اند با مردان شجاعی مثل شهید هنیه روبرو شوند و امروز دست به ترور این مجاهد نستوه زدند.
وی تاکید کرد: به فرموده‌ مقام معظم رهبری، شهید هنیه میهمان جمهوری اسلامی بود و بدون شک ملت ایران از خون‌ میهمان خود نمی‌گذرد و پاسخ دندان شکنی به اسرائیل خواهد داد.

 


پاسخ جبهه مقاومت اسرائیل را از ترور شهید هنیه پشیمان می‌کند

منبع: بــرنا
? پاسخ جبهه مقاومت اسرائیل را از ترور شهید هنیه پشیمان می‌کند