١١ موکب از رفسنجان در عراق با شعار «کربلا طریق الاقصی» خدمت‌رسانی می‌کنند | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در نشست خبری ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه و سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی گفت: خبرنگاران باید در انعکاس، بازپروری و اطلاع رسانی محکم و منشأ اثر باشند. وی خطاب به خبرنگاران […]


به گزارش نذیر کرمان؛ حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در نشست خبری ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه و سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی گفت: خبرنگاران باید در انعکاس، بازپروری و اطلاع رسانی محکم و منشأ اثر باشند.

وی خطاب به خبرنگاران ایراد کرد: نسبت به رسالت خطیر، تأثیرگذار و مهمی ک دارید واقف باشید و در میدان عمل موثر واقع شوید.

عسکری تصریح کرد: در انتخابات رسانه‌ها نقش مفیدی در امیدوارنگهداشتن و به میدان آوردن مردم داشتند.

امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: زائرسرایی توسط ستاد عتبات عالیات برای مردم استان کرمان درحال ساخت است که می‌طلبد از قلم و منبر بلندآوازه رسانه استفاده کرد تا مردم برای ساخت همکاری کنند.

امام جمعه رفسنجان از پذیرایی ٨٨ موکب از استان کرمان در کشور عراق خبرداد و گفت: ٢٠٠هزار غذا در هر وعده و ١٢٠هزار نفر اسکان اسکان توسط مواکب استان کرمان در اختیار زائرین قرار می‌گیرد.

علی سلطانی رئیس ستاد توسعه و  بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان نیز گفت: خبرنگاران برای دفاع از ارزش‌های انقلاب تلاش می‌کنند و از نیش و زخم سیاسی‌بازان در امان نیستند.

سلطانی اظهار کرد: اصحاب رسانه بعد از انقلاب اسلامی توانستند آنچه که در فلسطین اتفاق می‌افتد را نشان دهند چراکه قبل از انقلاب در همه‌جا صحبت از مظلومیت رژیم صهیونیستی بود.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان توسعه، بازسازی و جذب کمک‌های مردمی و نظارت بر مواکب را از وظایف خود اعلام کرد و افزود:  ١١موکب از رفسنجان در کشور عراق ثبت شده که امسال با شعار «کربلا طریق الاقصی» خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی مطرح کرد: مواکب بی‌بی شهربانو، حضرت رسول، دلسوختگان حضرت زهرا، شهدای مس، حسینیه کبوترخان، شهید آذرباد در کربلا و موکب خاتم‌الانبیاء در کربلا و نجف مستقر هستند.

سلطانی اضافه کرد: موکب ساقی کوثر در نجف و موکب امام علی(ع) در عمود ١٠٩٧ مستقر هستند، همچنین موکب شهرداری با عنوان جای پای یار در بحث نظافت مسیر خدمت‌رسانی می‌کنند.


انتهای پیام/

منبع: نذیر کرمان
?١١ موکب از رفسنجان در عراق با شعار «کربلا طریق الاقصی» خدمت‌رسانی می‌کنند : اخبار استان کرمان – رفسنجان