١١۵ هکتار مراتع استان کرمان اطفای حریق شد | خبر کرمان

کرمان_مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آتش سوزی ١١۵ هکتار از مراتع شهرستان های جیرفت و رفسنجان در عصر امروز دوشنبه و مشارکت نیروهای امدادی برای اطفای حریق خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، رضا فلاح، دوشنبه شب گفت: عصر امروز در ٢ منطقه از شهرستان‌های رفسنجان و جیرفت بیش از ١١۵ هکتار مراتع […]



کرمان_مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آتش سوزی ١١۵ هکتار از مراتع شهرستان های جیرفت و رفسنجان در عصر امروز دوشنبه و مشارکت نیروهای امدادی برای اطفای حریق خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، رضا فلاح، دوشنبه شب گفت: عصر امروز در ٢ منطقه از شهرستان‌های رفسنجان و جیرفت بیش از ١١۵ هکتار مراتع دچار آتش سوزی شدند.

وی با اشاره به اعزام ٩ تیم عملیاتی جهت اطفا حریق مراتع در منطقه ساردوئیه از توابع شهرستان جیرفت افزود: ٢٧ نیروی امدادی از پایگاه‌های امداد و نجات جیرفت، سر بیژن، ساردوییه، پل بهادر آباد، راین و طِرج در این عملیات حضور یافتند.

فلاح، گفت: بیش از ١٠٠ هکتار از مراتع منطقه ساردوئیه دچار حریق شده است که علت این حادثه در دست بررسی است.

وی با اشاره به حضور نیروهای هلال احمر جهت امدادرسانی در عملیات اطفا حریق مراتع منطقه ساردوئیه در ساعت ١۴:٣٠ خاطرنشان کرد: این عملیات در ساعت٣٠: ٢٠پایان یافته است.

فلاح، در ادامه به آتش سوزی ١۵ هکتار از مراتع روستای دره بنه از توابع شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: یک تیم امدادونجات از پایگاه کشکوئیه جهت پشتیبانی و مشارکت برای اطفا حریق اعزام شده است.

وی تصریح کرد: عملیات اطفا حریق مراتع روستای دره بنه شهرستان رفسنجان از ساعت ١۶:٣٠ آغاز و در ساعت ٢١: ١٧ پایان یافته است.

کد خبر ۶۱۸۷۳۶۹


١١۵ هکتار مراتع استان کرمان اطفای حریق شد

منبع: مــهر
? ١١۵ هکتار مراتع استان کرمان اطفای حریق شد