ویسی: کار را که کرد؟ آن که تمام کرد!

سرمربی نفت آبادان می‌گوید تیمش مصمم است که با پیروزی مقابل گل‌گهر، جشن ماندن در لیگ برتر را برگزار کند. به گزارش نذیر کرمان، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل از دیدار برابر گل‌گهر اظهار کرد: همانطور که تمام ایران مستحضر هستند و همه فوتبالی‌های ایران می‌دانند فردا حساس‌ترین […]

سرمربی نفت آبادان می‌گوید تیمش مصمم است که با پیروزی مقابل گل‌گهر، جشن ماندن در لیگ برتر را برگزار کند.

به گزارش نذیر کرمان، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل از دیدار برابر گل‌گهر اظهار کرد: همانطور که تمام ایران مستحضر هستند و همه فوتبالی‌های ایران می‌دانند فردا حساس‌ترین روز لیگ برای چهار تیم پرسپولیس، سپاهان، مس کرمان و نفت آبادان است.

وی افزود: عملکرد ما در هفته‌های گذشته بسیار خوب و درخشان بوده اما کار را کرد؟ آن که تمام کرد. بازی با گل گهر سیرجان فینالی بسیار حساس و مهم برای ماست. بچه‌ها نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند و می توانند در سیرجان کار بزرگ را انجام دهند. برای همین کار اینجا هستیم و مطمئن هستم که هواداران ما هم در این بازی حضور پیدا می‌کنند.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: نمی‌گذاریم خستگی راه بر تن هواداران بماند و مطمئنا کار بزرگی انجام می‌دهیم و پیروز میدان خواهیم شد و جشن ماندنمان را که جشن قهرمانی خواهد بود در آبادان و خوزستان خواهیم گرفت.

ویسی درباره غایبان تیمش در این دیدار هم گفت: متاسفانه طالب ریکانی را نداریم و حسین ساکی مصدوم است.

انتهای پیام




ویسی: کار را که کرد؟ آن که تمام کرد!

منبع: ایـسنا
? ویسی: کار را که کرد؟ آن که تمام کرد!