ویسی: خیلی ممنون و خداحافظ!

سرمربی نفت آبادان می‌گوید تیمش در دقیقه‌ای به گل رسید که کار را تمام کرد. به‌ گزارش نذیر کرمان، عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان در آخرین هفته لیگ برتر و بقای تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: این بازی نفس‌گیرترین بازی زندگی من بود. قبل از این، […]

سرمربی نفت آبادان می‌گوید تیمش در دقیقه‌ای به گل رسید که کار را تمام کرد.

به‌ گزارش نذیر کرمان، عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان در آخرین هفته لیگ برتر و بقای تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: این بازی نفس‌گیرترین بازی زندگی من بود. قبل از این، این اتفاقات را داشتم اما نه اینطوری. به هر حال زحمت کشیدیم و تلاش کردیم و دانسته بازی کردیم. به قول اسپانیایی‌ها دانسته بازی کردیم. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و بازی را در نیمه اول کنترل کردیم. هر چند بد بودیم اما خوش‌شانس هم بودیم.

نفس‌گیرترین بازی زندگی‌ام بود

وی افزود: در نیمه دوم شجاعانه بازی کریم و در دقیقه‌ای به گل رسیدیم که به قولی «خیلی ممنون و خداحافظ». به همه مردم خوزستان و همه هواداران صنعت نفت و تمام کسانی که در این ۷۰ روز به من کمک کردند. نمی‌توانم اسم بیاورم و از همه تشکر می‌کنم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص حضور هواداران تیمش در این دیدار گفت: در سه بازی گذشته حضور هواداران را داشتیم. در رفسنجان هوادار زیاد داشتیم و خوزستانی زیاد داریم که در دوران جنگ آمدند و رفسنجان ماندند و خوشحال بودیم در کنارشان بودیم و برای ما شادی کردند. به بچه‌ها هم گفتم شما پول می‌گیرید بازی کنید، هواداران پول زندگی خود را دادند تا ما را ببینند. پس باید خوشحال برگدند و خدا را شکر لذتش را بردند.

ویسی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه مسابقه گفت: صد در درصد ماندن را پیش‌بینی کرده بودیم و به جز این فکر می‌کردیم اینجا نمی‌آمدیم. به بچه‌ها گفتم این فینال جام حذفی الست و اگر نرویم هم دوم هستیم. آمدیم که نبازیم و ببریم. به مصاف استقلال رفتیم که نبازیم و یک امتیاز بگیریم اما اینجا آمدیم که نبازیم و ببریم.

سرمربی نفت آبادان در مورد غیبت کاپیتان تیمش در این بازی، توضیح داد: شاید نبود طالب برای همه دلهره ایجاد کرد. بودن طالب هم از نظر تاکتیکی و هم روانی به ما کمک می‌کرد اما با نبودنش اینقدر بازیکنان خوب بودند که ضرر به ما نزد.

ویسی خطاب به مردم آبادان گفت: فقط می‌توانم بگویم دمشان گرم. انرژی مثبت آن‌ها باعث شد بچه‌ها روز به‌روز بهتر شوند و هیچکس از روزی که من به آبادان آمدم منفی به ما نگفت. همه خوش‌بین بودند و واقعا دمتان گرم و لایق بهترین‌ها هستند.

سرمربی نفت آبادان در پاسخ به سوالی درباره ماندنش در این تیم پاسخ داد: هنوز مشخص نیست.

ویسی در خصوص این‌که چرا نفت برای بقا به زحمت افتاد، گفت: هیچ تیمی را در دنیا پیدا نمی‌کنید که چهار سرمربی عوض کند و بماند. شاید با دو سرمربی و شوک وارده مانده باشند اما با چهار شوک و چهار سرمربی نمی‌شود. این فقط همتی بود که به من کمک کردند البته به گذشته برنمی‌گردم و باید این موضوع کالبدشکافی شود تا فصل بعد این اتفاق نیفتد.

انتهای پیام




ویسی: خیلی ممنون و خداحافظ!

منبع: ایـسنا
? ویسی: خیلی ممنون و خداحافظ!