“ولایت” مانع پیشبرد اهداف دشمنان در کشور است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر رهبری و باورهای دینی مردم را مورد هدف قرار داده و”ولایت” مانع پیشبرد اهداف دشمنان در کشور است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با موضوع برنامه‌های […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر رهبری و باورهای دینی مردم را مورد هدف قرار داده و”ولایت” مانع پیشبرد اهداف دشمنان در کشور است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با موضوع برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور استاندار کرمان در سالن شهید مرتضوی برگزار شد با بیان اینکه سه عامل باعث پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران شد، اظهار داشت: رهبری، حضور مردم و باورهای دینی، سه عامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن همیشه این سه عامل را مورد هدف قرار داده است، گفت: در اغتشاشات اخیر نیز دشمن مقام معظم رهبری و باورهای دینی ما را مورد هدف قرار داد.

وی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که مردم تا از رهبری معظم انقلاب پشتیبانی کنند و به باورهای دینی خود اعتقاد محکم داشته باشند، دست از انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند، افزود: دهه فجر فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه جایگاه ولایت در کشور بسیار اهمیت دارد، تا مانع پیشبرد اهداف دشمنان شویم بیان کرد: ناامید کردن مردم نسبت به نظام اسلامی توطئه دشمن است و دشمن درصدد است تا مردم را از یک نظام دینی ناامید کند و از الگو شدن انقلاب اسلامی در دنیا جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف باید برای آحاد جامعه تبیین شود، افزود: ظرفیت ایام‌الله دهه فجر باید در خدمت تبیین و آگاه‌سازی جامعه قرار گیرد و در بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی باید از ابزارهایی استفاده کرد که مورد سلیقه مخاطب امروز باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر در سال جاری باید همراه با ایجاد یک فضای شادابی و نشاط باشد و به مردم روحیه داده شود، بیان کرد: مراسم زیادی برگزار می‌شود اما متاسفانه کیفیت لازم برای اقشار مختلف مردمی را ندارد؛ در دهه فجر باید برنامه‌های اثرگذار و در وقت مناسب اجرا شود و برای آن وقت و برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر دو برنامه محوری در روز ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر کرمان برگزار می‌شود، گفت: در سال قبل از کرونا بیش از ۲۰۰ هزار نفر در راهپیمایی یوم‌الله الله ۲۲ بهمن در شهر کرمان شرکت کردند.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه امسال برنامه‌ریزی لازم در حال انجام است که این مراسم باشکوه بیشتر در سطح استان به‌ویژه شهر کرمان برگزار شود، افزود: ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر با ۲۶ کمیته ذیل ستاد تشکیل شده است و این کمیته‌ها در حال فعالیت و برنامه‌ریزی برای بزرگداشت باشکوه ایام‌الله دهه فجر در سال جاری هستند.

انتهای پیام/۵۱۱/




“ولایت” مانع پیشبرد اهداف دشمنان در کشور است

منبع: تسنــیم
? “ولایت” مانع پیشبرد اهداف دشمنان در کشور است