وقوع یک فقره قتل در لاهیجان/دستگیری قاتل با سرعت عمل پلیس

 به گزارش نذیر کرمان از گیلان ؛ سرهنگ “حمید محمدی نسب ” در تشریح این خبر گفت: در پی یک فقره درگیریِ منجر به جرح در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، ماموران انتظامی برایِ بررسی موضوع در محل حاضر شدند. وی در ادامه افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد که مردی حدودا […]



 به گزارش نذیر کرمان از گیلان ؛ سرهنگ “حمید محمدی نسب ” در تشریح این خبر گفت: در پی یک فقره درگیریِ منجر به جرح در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، ماموران انتظامی برایِ بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد که مردی حدودا ۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه متاسفانه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد، بیان داشت: قاتل ۴۰ ساله بلافاصله پس از وقوعِ قتل شناسایی و با اطلاع از مرگ مقتول به قصد خودکشی اقدام به خود زنی نموده که با حضور به موقع پلیس دستگیر و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد، افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مقتول، امامِ جماعتِ یکی از مساجد شهرستان لاهیجان بود.

سرهنگ محمدی نسب افزود: جزئیات و اطلاعات تکمیلی این پرونده پس از بررسی‌های بیشتر از طریق مرجع قضائی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/


وقوع یک فقره قتل در لاهیجان/دستگیری قاتل با سرعت عمل پلیس

منبع: بــرنا
? وقوع یک فقره قتل در لاهیجان/دستگیری قاتل با سرعت عمل پلیس