وقوع ٢٨ حادثه و نجات ٢٧ نفر حادثه‌دیده در یک روز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع ٢٨ حادثه مهار آتش‌سوزی و امدادونجات در روز سه‌شنبه، هفت شهریورماه جاری، خبرداد و گفت: با سرعت عمل و تلاش تخصصی آتش‌نشانان، ٢٧ نفر درگیر دراین حوادث، نجات یافتند. به گزارش نذیر کرمان؛ ابراهیم بابایی، با بیان اینکه حوادث روز گذشته، متأسفانه چهار مصدوم داشت، […]


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع ٢٨ حادثه مهار آتش‌سوزی و امدادونجات در روز سه‌شنبه، هفت شهریورماه جاری، خبرداد و گفت: با سرعت عمل و تلاش تخصصی آتش‌نشانان، ٢٧ نفر درگیر دراین حوادث، نجات یافتند.

به گزارش نذیر کرمان؛ ابراهیم بابایی، با بیان اینکه حوادث روز گذشته، متأسفانه چهار مصدوم داشت، افزود: عموم این حوادث، شامل آتش‌سوزی منزل، محبوس‌شدن افراد در آسانسور و تصادف بین خودرو‌ها بود.
وی، با اشاره به تعداد نسبتاً زیاد حوادث روز گذشته، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در تمام این موارد در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، تعداد نیرو‌های اعزامی را برای مهار آتش‌سوزی و اجرای عملیات امدادونجات در روز یادشده، ۵٨ نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: ٣٠ دستگاه خودروی امدادونجات و اطفای حریق، دراسرع وقت به محل حوادث، اعزام شدند.
وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از حادثه و حفظ نکات ایمنی، ادامه داد: اغلب حوادث ناشی از آتش‌سوزی، سقوط یا آسیب به بدن، قابل پیشگیری است؛ بنابراین، از شهروندان می‌خواهیم با رعایت‌کردن نکات ایمنی، از هر نوع حادثه احتمالی جلوگیری کنند و باعث به خطر افتادن جان خود و دیگران نشوند.
بابایی، با اشاره به افزایش محبوس‌شدن شهروندان در آسانسور به‌دلیل قطعی برق افزود: شهروندان در صورت محبوس‌شدن در آسانسور، بدون نگرانی با شماره «۱۲۵» سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته و با ارائه آدرس دقیق، تا رسیدن آتش‌نشانان، آرامش خود راحفظ کنند.
انتهای پیام


وقوع ٢٨ حادثه و نجات ٢٧ نفر حادثه‌دیده در یک روز

منبع: بــرنا
? وقوع ٢٨ حادثه و نجات ٢٧ نفر حادثه‌دیده در یک روز