وقتی بی‌توجهی والدین کودک ۲ ساله راوری را به کما برد

دادستان راور ضمن تشریح چگونگی به کما رفتن کودک ۲ ساله به علت خوردن باقی مانده مواد مخدر صنعتی والدین در این شهرستان گفت: با والدینی که با سهل انگاری خود باعث می شوند سلامت و جان کودکان به خطر بیفتد، به طور جدی برخورد خواهد شد. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان […]

دادستان راور ضمن تشریح چگونگی به کما رفتن کودک ۲ ساله به علت خوردن باقی مانده مواد مخدر صنعتی والدین در این شهرستان گفت: با والدینی که با سهل انگاری خود باعث می شوند سلامت و جان کودکان به خطر بیفتد، به طور جدی برخورد خواهد شد.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مجتبی استوارزاده در حاشیه بازدید از منزل چند مددجوی بهزیستی شهرستان راور اظهار داشت: متاسفانه طی چند روز اخیر، بی‌توجهی والدین یک کودک ۲ ساله باعث شد که این کودک با خوردن باقی مانده مواد مخدر صنعتی والدین به کما برود و اکنون زندگی نباتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و پس از اعلام قطعی حال کودک، با والدین برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان شهرستان راور در شمال استان کرمان تاکید کرد: مطابق ماده ۹ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، هرگونه بی توجهی و سهل انگاری والدین که منجر به فوت یا نقصان یکی از حواس یا منافع کودک شود ۲ سال حبس به دنبال دارد.

انتهای پیام/




وقتی بی‌توجهی والدین کودک ۲ ساله راوری را به کما برد

منبع: تسنــیم
? وقتی بی‌توجهی والدین کودک ۲ ساله راوری را به کما برد