وعده صادق ۲ مایه عزت اسلام و جمهوری اسلامی شد

نماینده استان کرمان در مجلس خبرگان، گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ یک عملیات بی‌سابقه بود که مایه عزت اسلام، امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران شد. – اخبار استانها – حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه، شهادت سید حسن نصرالله و عملیات وعده […]

نماینده استان کرمان در مجلس خبرگان، گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ یک عملیات بی‌سابقه بود که مایه عزت اسلام، امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران شد.

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه، شهادت سید حسن نصرالله و عملیات وعده صادق ۲، اظهار داشت: سید حسن نصرالله، مجاهد کبیر و مرد میدان مجاهدت و مبارزه با سردمداران استکبار و کفر بود که به دست رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه این ترور یک حادثه‌های سنگین و تلخ برای امت اسلام بود که همه را عزادار کرد، ادامه داد: از سوی دیگر عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه مقتدر ما انجام شد مایه عزت اسلام، امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه تاکنون حجم گسترده هجوم تلافی‌جویانه و ادب‌کننده نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی در چنین سطحی را شاهد نبودیم و این عملیات بی‌سابقه بوده است، گفت: این عملیات به نوعی خون‌بهای شهید هنیه و تنبیه تروریست‌های صهیونیستی نسبت به جنایات اخیر آنها بود.

وی با اشاره به اینکه غم از دست دادن این عزیزان غم بزرگ و سنگینی است و حقیقتاً همه ما عزادار هستیم، اما این عزای ما حرکت‌آفرین و شورآفرین بوده و مایه استقامت است، ادامه داد: سید حسن نصرالله و دیگر شهدا پرتویی از خورشید سیدالشهدا علیه السلام هستند و این واقعه تلخ مانند عزای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مایه حرکت و بیداری است.

علیمرادی، بیان کرد: همان طور که شهادت امام حسین علیه‌السلام باعث روشنگری و بیداری شد، شهادت سیدحسن نصرالله و دیگر شهدای جبهه مقاومت هم که همچون انوار آن خورشید عالم‌تاب هستند، مایه بیداری خواهد شد و جبهه مقاومت اسلامی را قدرتمندتر کرده و به آن جانی دوباره می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه شهادت این شهدا، دل‌های فراوانی را همسو با جبهه مقاومت کرده، ادامه داد: شهادت این شهدا مانند شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار بزرگ و عظیم بود و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «شهادت و تکریم این شهدا، تکریم یک شخص نیست، تکریم یک مکتب و جریان بزرگ است».

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم که این پرچم عزت، کرامت و شرافت را برافراشته نگه داریم تا ریشه مستکبران قطع شده و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) شود، گفت: قرآن کریم در آیات فراوانی به این موضوع تاکید داشته که جامعه اسلامی و مؤمنین نه ظلم می‌کنند و نه ظلم را می‌پذیرند و حضرت امیرالمومنین (ع) در آخرین سفارشات خود به حسنین (ع) فرمودند که کمک‌کار مظلوم و گریبان‌گیر ظالم باشید.

وی با اشاره به اینکه انبیای الهی از ابتدای تاریخ گریبانگیر ظالمان و حق‌کشان بودند و ما پیروان انبیا و اوصیا هم باید همین راه را ادامه بدهیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران اساساً پرتویی از انقلاب نبی مکرم (ص) است؛ پیامبر بزرگوار اسلام ابتدا با سران کفر و شرک اتمام حجت کرد، اما برابر کسانی که مقابل اسلام ایستادند و به دنبال خاموش کردن نور نبوت و دین بودند، با اتکا به ایمان اسلامی ایستادگی کرد.

علیمرادی با بیان اینکه در ابتدا درگیری‌های مسلمان و کفار، نابرابر بود و کفار و مشرکین در اوج قدرت بودند، افزود: به فضل پروردگار پیامبر بزرگوار اسلام (ص) توانست مقابل آنها بایستد، اهداف بعثت را محقق کرده، جامعه اسلامی را تشکیل داده و الگوی حیات طیبه را به جهان بشریت نشان بدهد؛ ما هم همین راه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/۵۱۱/




وعده صادق ۲ مایه عزت اسلام و جمهوری اسلامی شد

منبع: تسنــیم
? وعده صادق ۲ مایه عزت اسلام و جمهوری اسلامی شد