وعده استاندار کرمان برای حل مشکلات ایست و بازرسی مرصاد

استاندار کرمان از ساماندهی ایستگاه ایست و بازرسی مرصاد، در محور کرمان – بم، تعریض و حل مشکلات فنی این مکان در سریع‌ترین زمان خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، سالاری، بازرس کل استان کرمان، حسن‌پور، نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده، امام […]

استاندار کرمان از ساماندهی ایستگاه ایست و بازرسی مرصاد، در محور کرمان – بم، تعریض و حل مشکلات فنی این مکان در سریع‌ترین زمان خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، سالاری، بازرس کل استان کرمان، حسن‌پور، نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده، امام جمعه راین، فرامرزپور، دادستان نظامی استان، بابایی، فرماندار کرمان، آیت‌اللهی موسوی، معاون فنی استانداری، سردار روانبخش، جانشین فرماندهی انتظامی استان، عبدالهی، مدیرکل راهداری کرمان، دولتی، مدیرکل گمرک کرمان، باقری، معاون سازمان منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، سرهنگ شیرزاده، فرمانده پاسگاه مرصاد و جمعی از مسئولین صبح امروز از پاسگاه انتظامی مرصاد بازدید کردند.

محمدمهدی فداکار در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ایستگاه ایست و بازرسی مرصاد یک گلوگاه مهم و چند منظوره در استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه این ایستگاه ایست و بازرسی خدمات مختلفی در حوزه‌های انتظامی، امنیتی، دامپزشکی و سلامت و قرنطینه دام ارائه می‌کند، گفت: این ایست و بازرسی در یک مسیر پر تردد و خیلی شلوغی قرار دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه روزانه حجم بالایی از خودروهای سبک و سنگین که جابه‌جایی مسافر و بار در محور کرمان – بم را به عهده دارند از این مسیر عبور می‌کنند، افزود: از سوی دیگر این محور در ترانزیت بار به سمت استان سیستان و بلوچستان و از این استان به کرمان و مرکز کشور نقش مهمی دارد.

بازرسی استان کرمان به موضوع ساماندهی مرصاد ورود می‌کند

وی به حمل بار و محصولات کشاورزی از جنوب استان کرمان و انتقال محصولات خودروسازی‌های بم از این محور اشاره کرد و گفت: به ویژه در فصل بار شاهد ترافیک و معطلی زیاد خودروها در این ایست و بازرسی هستیم.

فداکار با بیان اینکه شلوغی این ایست و بازرسی در برخی از ساعات باعث معطلی زیاد مردم، نارضایتی آنها و گلایه مسافران شده است، ادامه داد: در حوزه قضایی دادستان کرمان و سازمان بازرسی استان ورود کرده‌اند.

استاندار کرمان، با بیان اینکه به دلیل این میزان تردد و ایجاد ترافیک و معطلی خودروها در ایست و بازرسی، اصلاح این معبر شامل تعریض و حل مشکلات فنی انجام می‌شود، گفت: با تقسیم کار انجام شده بین دستگاه‌های متصدی، مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن حل خواهد شد.

نقض حقوق شهروندی در ایست و بازرسی مرصاد

به گزارش تسنیم، در این بازدید که به جهت رفع گره ترافیکی و ساماندهی پاسگاه انجام شد، تصمیماتی از جمله اضافه کردن مسیرهای تردد خودروهای سبک و سنگین، احداث سوله جدید جهت مسیرهای جدید، تأمین نیروی انتظامی مورد نیاز پاسگاه، تأمین برق و آب و گاز مورد نیاز پاسگاه و ایجاد نیوجرسی جهت تفکیک مسیر عبور خودروها در جهت رفت و برگشت اتخاذ شد.

در پایان این بازدید ضمن صورتجلسه تنظیمی و تفکیک وظایف امور مصوب، مقرر شد در اسرع وقت نسبت به پیگیری امور اقدام و گزارش مستمر و به موقع به بازرسی کل استان ارائه شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




وعده استاندار کرمان برای حل مشکلات ایست و بازرسی مرصاد

منبع: تسنــیم
? وعده استاندار کرمان برای حل مشکلات ایست و بازرسی مرصاد