وضعیت روشنایی شهرکرمان در نوروز مطلوب‌تر خواهدشد

مدیرتوزیع برق شهرستان کرمان از اصلاح و به‌سازی روشنایی معابر با هدف رضایت‌مندی مشترکین و استقبال از مسافرین نوروزی خبرداد.  محمدرضا عرب زاده  درگفتگو با سرویس اقتصادی «فت فتو» با بیان اینکه ایجاد یک روشنایی مطلوب و با کیفیت در سطح معابر شهری کرمان همواره مورد تقاضای شهروندان بوده، عنوان کرد :همکاران خدوم و پرسنل […]

مدیرتوزیع برق شهرستان کرمان از اصلاح و به‌سازی روشنایی معابر با هدف رضایت‌مندی مشترکین و استقبال از مسافرین نوروزی خبرداد.

 محمدرضا عرب زاده  درگفتگو با سرویس اقتصادی «فت فتو» با بیان اینکه ایجاد یک روشنایی مطلوب و با کیفیت در سطح معابر شهری کرمان همواره مورد تقاضای شهروندان بوده، عنوان کرد :همکاران خدوم و پرسنل زحمت‌کش این شرکت در طول سال با انجام اقدامات اصلاح و بهینه‌سازی نسبت به رفع اشکالات شبکه از جمله روشنایی معابر اقدام می‌کنند.

مدیر توزیع برق شهرستان کرمان ادامه داد: براین اساس به منظور رضایتمندی مردم و در آستانه سال نو نسبت به افزایش اکیپ‌های اجرایی به‌منظور اجرای طرح‌های بهینه سازی روشنایی معابر اقدام کرده است.

وی با اشاره به افزایش سرقت سیم و شبکه توزیع برق در شهر کرمان گفت : متاسفانه بخش زیادی از خاموشی‌های سطح شهر کرمان ناشی از سرقت شبکه روشنایی معابر است که تاکنون بیش از ۱۰ کیلومتر شکبه سیم سرقتی معابر اصلاح شده است.

عرب زاده ابراز کرد : در برخی مناطق پر رفت و آمد به دلیل ترافیک شهری در روز همکاران ناچار هستند که در ساعت پایانی شب تا ساعت ۸صبح در شبکه کار کنند تا کابل کشی مجدد انجام و روشنایی معابر مجدد اصلاح شود.

وی اذعان کرد: در مرحله دوم بهینه‌سازی و توسعه شبکه روشنایی معابر ورودی‌های شهر کرمان با هدف رضایت‌مندی مشترکین و ایجاد نقاط ایمن و با مشارکت شهرداری عملیات اجرای جایگزین کردن چراغ های جدید که دارای کیفیت بالاتر و توان مصرفی کمتری است در کمربندی‌های شمالی و جنوبی کرمان به سمت گلزار شهدا در دست اقدام قرار گرفته است و امیدواریم تا در مرحله دوم عملیات جایگزینی چراغ‌ها در معابردرون شهری نیز انجام شود.

مدیر توزیع برق شهرستان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: مشترکین در صورت عدم روشنایی معابر یا خاموش بودن خیابان و کوچه محل سکونت خود میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۲۱ مراتب را اعلام و درخواست خود را ثبت و در اسرع وقت توسط همکاران اصلاح روشنایی انجام خواهد شد.​

انتهای خبر/ طهماسبی




وضعیت روشنایی شهرکرمان در نوروز مطلوب‌تر خواهدشد

منبع:آرمـان
? وضعیت روشنایی شهرکرمان در نوروز مطلوب‌تر خواهدشد