وضعیت رشد جمعیت کشور نگران‌کننده است

ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به روز ملی جمعیت عنوان کردند: وضعیت رشد جمعیت در کشور ما نگران‌‌کننده است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های اول سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان […]



ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به روز ملی جمعیت عنوان کردند: وضعیت رشد جمعیت در کشور ما نگران‌‌کننده است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و فضیلت جایگاه معلم بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی همچون خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و جهان غرب برای حمایت از مردم مظلوم غزه مطرح شد.

امام جمعه رودبار جنوب: وضعیت رشد جمعیت کشور نگران‌کننده است

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار‌ جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تبریک به‌مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی‌ابن ‌موسی‌الرضا علیه‌السلام اظهار کرد: رشد کیفی و عمقی مکتب تشیع، رشد کمی و گسترش جغرافیایی، تبدیل ایران به شیعه خانه اهل‌‌بیت، روشن شدن جنبه سیاسی مکتب تشیع هجرت، از جمله دستاوردهای امام رضا علیه‌السلام به ایران است.

وی در ادامه به ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت اشاره کرد و افزود: وضعیت رشد جمعیت در کشور ما نگران‌‌کننده است.

خطیب جمعه رودبار جنوب مهم‌ترین راه‌ حل‌ها برای جوانی جمعیت را تلاش برای رفع مشکلات ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان دانست و گفت: باتوجه‌به آغاز به‌کار مجلس دوازدهم، ۱۷۴ نماینده تازه‌ نفس وارد مجلس شدند که باید ضمن شناخت گفتمان امامین انقلاب تلاش جدی جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بکنند.

حجت‌الاسلام افشار‌منش در ادامه به سالروز فتح خرمشهر در سال ۶۱ اشاره و بیان کرد: مهم‌ترین درس فتح خرمشهر این است که با توکل به خداوند و مقاومت می‌توان در حوزه فرهنگی، اقتصادی، مدیریتی، فضای مجازی و غیره به پیروزی و نتیجه رسید.

امام جمعه رودبار جنوب به روش‌های تبیین دستاوردهای نظام اشاره و خاطرنشان کرد: نگاه به قبل و بعداز ظهور، دنیا و آخرت، ظاهر و باطن، مادیات و معنویات، نگاه جزء و کلان از جمله روش‌های تبین دستاورد‌های نظام است.

امام جمعه نرماشیر: عشایران بازوان توانمند انقلاب هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر منصفی امام جمعه شهرستان نرماشیر در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در طول ۷۵ سال اشغالگری در این منطقه، ضربه‌ای که امروز دیده در هیچ‌ دوره ندیده که این امر در سایه جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: رژیم غاصب، آدم‌کش، جنایت‌کار و وحشی صهیونیستی از هفت اکتبر مصادف با ۱۹ مهر سال گذشته حمله خود را به مردم غزه آغاز کرد اما به هیچ‌یک از اهداف خود نرسید.

خطیب جمعه نرماشیر بیان کرد: تلاش‌های دولت مردمی، کشور را رو‌به پیشرفت برده است، قله‌های خوبی در حال فتح‌شدن در کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصفی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران زیر بار زور نرفته و نخواهد رفت، تصمیم‌گیر کشور، مردم و ملت هستند، دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد.

امام جمعه نرماشیر باتوجه‌به فرارسیدن هفته بسیج عشایری، افزود: عشایران بازوان توانمند انقلاب هستند.

خطیب جمعه نرماشیر افزود: عشایر در زمان جنگ با رشادت و دلیرمردی‌های خود باعث دلگرمی دیگر رزمندگان بودند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در استفاده از آب و برق در این فصل گرمای تابستان در شهرستان، صرفه‌جویی کنند، در این فصل مصرف آب و برق چند برابر است و زیرا می‌طلبد مردم، دقت داشته باشند.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای خبر/م


وضعیت رشد جمعیت کشور نگران‌کننده است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? وضعیت رشد جمعیت کشور نگران‌کننده است