وضعیت خرید و فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

      به گزارش گروه بازار نذیر کرمان، برج های اطراف چیتگر مکانی ایده آل برای زندگی مدرن و جذاب است. افزایش جمعیت ما را با مشکل کمبود زمین مواجه کرده و در نتیجه به برج سازی روی می آوریم. یکی از مناطق تهران که به تازگی به مرکز برج سازی تهران تبدیل شده، […]

 

 

 

به گزارش گروه بازار نذیر کرمان، برج های اطراف چیتگر مکانی ایده آل برای زندگی مدرن و جذاب است. افزایش جمعیت ما را با مشکل کمبود زمین مواجه کرده و در نتیجه به برج سازی روی می آوریم. یکی از مناطق تهران که به تازگی به مرکز برج سازی تهران تبدیل شده، منطقه ۲۲ تهران است.

زندگی در برج ها و ساختمان های بلند مزایای زیادی دارد. این مشکل خرید آپارتمان در برج چیتگر تهران را بسیار پرطرفدار کرده است. دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ و شمال غرب تهران قرار دارد که از شمال به بزرگراه حمدانی، از جنوب به اتوبان تهران کرج، از شرق به آزادگان و از غرب به آزادشهر و پیکان شهر می رسد.

وضعیت خرید و فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

وضعیت زندگی در منطقه 22 چگونه است؟

فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر فرصتی عالی برای داشتن خانه است. پروژه بقیة الله یا پروژه نارنجستان یکی از بهترین پروژه ها در این زمینه است که برای خریداران واحدهای آن بسیار سودآور خواهد بود.

منطقه 22 به خاطر برج های بلندش معروف است. آب و هوای بسیار خوب منطقه 22 زندگی را در این منطقه بسیار دلپذیر کرده است. در این منطقه به خصوص اطراف دریاچه امکانات تفریحی و راحتی فراوانی وجود دارد که توجه خریداران آپارتمان را به خود جلب کرده است. با زندگی در برج های چیتگر تجربه متفاوتی از زندگی در آپارتمان خواهید داشت که شما را به زندگی در برج ها علاقه مند می کند. خرید و فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر باید با کمک کارشناسان این حوزه انجام شود.

امکانات رفاهی آپارتمان دریاچه چیتگر چیست؟

پیش خرید ملک اطراف دریاچه با توجه به امکانات رفاهی بسیار خوب برج های این محله مورد توجه خریداران قرار گرفت. برج‌های دریاچه چیتگر به اندازه کافی قوی ساخته شده‌اند که می‌توانند خود واکنش قابل قبولی در برابر زلزله ارائه دهند.

از امکانات این برج ها می توان به پارکینگ، انباری، آسانسور، لابی و لابی اصلی، سونا، استخر و جکوزی، روف گاردن، مهدکودک، کافی نت، تیراندازی زباله، سیستم اطفای حریق، دوربین مدار بسته، زمین بازی کودکان اشاره کرد. ، اتاق بازی کودکان، کافه، کتابخانه و … با وجود تجهیزات امنیتی در نظر گرفته شده برای برج ها، امنیت برج های دریاچه چیتگر بسیار خوب است.

امکانات رفاهی آپارتمان دریاچه چیتگر

پیش فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر با شرایط عالی

برج های موجود در اطراف دریاچه چیتگر به دو نوع برج شخصی و برج تعاونی طبقه بندی می شوند. به منظور تامین بخشی از سرمایه مورد نیاز برای تکمیل برج ها، پیش فروش برخی از آپارتمان های برج ها در حال انجام است. شرایط پیش فروش آپارتمان ها بسیار عالی است و خرید آپارتمان را برای خریداران آسان می کند.

شرایط پیش فروش آپارتمان ها به این صورت است که خریدار بخشی از کل مبلغ معامله را پرداخت می کند و مابقی را در چند قسط تا زمان تحویل آپارتمان پرداخت می کند. معمولا مبلغ پیش پرداخت بسیار مناسب است و قدرت خرید افراد را برای خرید آپارتمان افزایش می دهد. خریداران فرصت و زمان خوبی برای پرداخت سایر اقساط خواهند داشت.

جاذبه های گردشگری این منطقه چیست؟

بازار خرید و فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر رونق زیادی دارد. این محله از هر نظر مورد توجه خریداران قرار گرفته است. بنابراین بسیاری از خریداران به دنبال آپارتمان ها و ویلاهای بسیار خوب در این محله هستند. برای پیش خرید ملک در چیتگر (ارتش)، کوهک، دریاچه و … سریعتر اقدام کنید. اگر می خواهید با چند جاذبه گردشگری منطقه 22 آشنا شوید مکان های زیر را برای شما نام می بریم:

  • پارک جنگلی چیتگر
  • دریاچه شهدای خلیج فارس یا دریاچه چیتگر
  • متعلق به ایران
  • تهران مال
  • بام لند
  • اوپارک یا پارک آبی
  • باغ گیاهشناسی
  • آبشار چیتگر
  • سینمای چند بعدی
  • شهر بازی
  • و…

با زندگی در این منطقه، دسترسی نزدیک به سرگرمی های زیادی خواهید داشت. بنابراین لازم نیست کیلومترهای زیادی را برای تفریح ​​و پیک نیک طی کنید. شما به تمام سرگرمی های محل زندگی خود دسترسی خواهید داشت.

قیمت پیش فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر چقدر است؟

برای هر یک از برج های چیتگر نرخ متفاوتی در نظر گرفته شده است. اما در کل بدانید که نرخ پیش فروش بسیار کمتر از نرخ فروش است. بنابراین اگر ملک مورد نظر را پیش خرید کنید سود بیشتری نصیبتان می شود. اگرچه زمان تحویل ملک کمی بیشتر از حد معمول است، اما همچنان امکان خرید آپارتمان از قبل وجود دارد. امکانات رفاهی آپارتمان ها، نمای هر آپارتمان، موقعیت آپارتمان در برج، تعداد آپارتمان های هر برج و …. تعیین قیمت هر متر مربع آپارتمان.

ارزان ترین آپارتمان در دریاچه چیتگر

ارزان ترین آپارتمان در دریاچه چیتگر

با توجه به اینکه سازندگان هزینه های متفاوتی را برای ساخت برج های خود صرف می کنند، نرخ های متفاوتی برای آن ها تعیین می کنند. نمی توان گفت که ارزان ترین آپارتمان ها الزاما بی کیفیت ترین آپارتمان ها با کمترین امکانات رفاهی هستند. اما در خرید و فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر باید به نکات مختلفی توجه کرد و فقط روی قیمت ها تمرکز نکرد. مهلت اجرای پروژه، تجهیزات برج، کف آپارتمان مورد نظر، نمای آن و …. از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جمع بندی 

گروه املاک چلسی بهترین کارشناسان املاک را گرد هم آورده است تا بهترین شرایط را برای خرید ملکی مطمئن در اختیار مردم قرار دهد. چلسی به شما در خرید آپارتمان مورد نظر در منطقه 22 کمک می کند. خرید و فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر تخصص ماست. این کار را به گونه ای انجام می دهیم که نه خریدار متضرر می شود و نه فروشنده.

 

برچسب ها : چیتگر,منطقه 22,اجاره,رهن,پیش فروش,تهران

انتهای پیام/

[ad_1]

[ad_2]

وضعیت خرید و فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

منبع:آنـــا
? وضعیت خرید و فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران