وضعیت جوی امروز در استان کرمان/ ثبت دمای ۵۱ درجه در شهداد

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به پیش بینی دمای ۴۰ درجه در کرمان گفت: شهداد روز گذشته با دمای ۵۱ درجه، گرم‌ترین نقطۀ استان کرمان بود. میترا یاوری در گفت و گو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز آسمان استان کمی ابری است و […]



نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به پیش بینی دمای ۴۰ درجه در کرمان گفت: شهداد روز گذشته با دمای ۵۱ درجه، گرم‌ترین نقطۀ استان کرمان بود.

میترا یاوری در گفت و گو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز آسمان استان کمی ابری است و در بعد از ظهر افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق در پاره‌ای نقاط پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک در برخی ساعات در استان کرمان افزود: صبح امروز دمای هوای شهر کرمان ۲۷ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۴۰ درجه خواهد رسید.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از روز شنبه از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود و این روند تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و شهداد روز گذشته با ۵۱ درجه گرم‌ترین نقطۀ استان کرمان بود.

انتهای پیام


وضعیت جوی امروز در استان کرمان/ ثبت دمای ۵۱ درجه در شهداد

منبع: ایـسنا
? وضعیت جوی امروز در استان کرمان/ ثبت دمای ۵۱ درجه در شهداد