وزیر کشور وارد کرمان شد

گروه استان‌ها – احمد وحیدی وزیر کشور برای ابقای حکم استاندار کرمان با استقبال رسمی مسئولان استان وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان شد و مورد رسمی مسئولان استان کرمان قرار گرفت. […]

گروه استان‌ها – احمد وحیدی وزیر کشور برای ابقای حکم استاندار کرمان با استقبال رسمی مسئولان استان وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان شد و مورد رسمی مسئولان استان کرمان قرار گرفت.

وزیر کشور در ادامه حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس را در برنامه دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: انتخاب استاندار کرمان در دستور کار هیئت دولت است
رئیس‌جمهور تکلیف انتخاب استاندار کرمان را مشخص کند/ کرمان مدیریتی در تراز “حاج قاسم” می‌خواهد
امام جمعه کرمان: دولت با دقت و سرعت نیروهای جهادی و اهل کار را در رده‌های مختلف مستقر کند

پیشرفت و توسعه استان کرمان را دنبال می‌کنیم 

احمد وحیدی وزیر کشور در بدو ورود به فرودگاه کرمان در جمع خبرنگاران هدف از سفر را بررسی مسائل پیشرفت و توسعه استان عنوان کرد و اظهار داشت: با حضور زینی‌وند استاندار کرمان مسائل استان را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به کرمان آمدیم تا با حضور استاندار و مسئولان مربوطه مسائل استان کرمان را بررسی کنیم و بیشتر در جریان مسائل پیشرفت و توسعه استان قرار بگیریم افزود: اگر کم و کاستی هم وجود دارد با حضور مسئولان مربوطه بررسی ‌می‌کنیم و در صورت نیاز این مسائل در تهران پیگیری شوند. 

وزیر کشور در ارتباط با تعیین وضعیت استاندار کرمان گفت: در خدمت زینی‌وند هستیم و با حضور ایشان مسائل استان را دنبال می‌کنیم.

به گزارش تسنیم وحیدی وزیر کشور برای ابقای حکم زینی‌وند استاندار کرمان به کرمان سفر کرده است.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




وزیر کشور وارد کرمان شد

منبع:تسنــیم
? وزیر کشور وارد کرمان شد