وزنه برداری در حال پوست‌اندازی است / المپین‌ها ۹۵ درصد آماده هستند

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان و هیات همراه تشکر می‌کنم که روحیه بچه‌ها را بالا بردند. این بازدید باعث ایجاد انگیزه شد و امیدوارم تاثیر مثبتی […]



سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان و هیات همراه تشکر می‌کنم که روحیه بچه‌ها را بالا بردند. این بازدید باعث ایجاد انگیزه شد و امیدوارم تاثیر مثبتی در روند کار ما داشته باشد.

وی افزود: مسئولان ورزش وقتی تمرینات و تلاش‌های بچه‌های ما را از نزدیک میبینند، خودشان متوجه سختی کار می‌شوند. دو المپیکی ما هم از بازدید وزیر روحیه گرفتند و امیدوارم با تلاش بچه‌ها در المپیک پاریس سربلند باشیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: من خیلی خوشحالم که توفیق این را دارم در خدمت جوانان وزنه برداری باشم، چون تیم در حال پوست اندازی است و از انگیزه ورزشکاران من هم انگیزه میگیرم. انشاالله در کنار هم به سوی روز‌های اوج وزنه برداری گام برمیداریم.

وی درباره شرایط دو وزنه برداری المپیکی گفت: المپین‌ها بالای ۹۵ درصد آماده هستند و تا المپیک به صد درصد امادگی میرسند. بچه‌ها وزنه‌های خوبی زدند و ما را خیلی به آینده امیدوار کردند.

انوشیروانی درباره جوانگرایی در تیم ملی خاطرنشان کرد: جوانگرایی باید خیلی زودتر از اینها انجام میشد و امروز یک نسل جدید در تیم‌های مردان و بانوان آورده ایم که سرشار از انگیزه هستند. قطعا جو تیم‌های ملی وزنه برداری بهتر خواهد شد و باید در پایان از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تشکر کنم که پیگیر شرایط وزنه برداری هستند.

انتهای پیام/


وزنه برداری در حال پوست‌اندازی است / المپین‌ها ۹۵ درصد آماده هستند

منبع: بــرنا
? وزنه برداری در حال پوست‌اندازی است / المپین‌ها ۹۵ درصد آماده هستند