وزش باد و رگبار پراکنده باران در استان کرمان

کارشناس هواشناسی استان کرمان، گفت: تا پایان هفته وزش باد، افزایش غلظت غبار، خیزش گردوخاک، افزایش ابر و رگبار پراکنده باران در استان کرمان پیش‌بینی می‌شود. – اخبار استانها – فهیمه راستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اظهار داشت: تا پایان هفته جاری وزش باد […]

کارشناس هواشناسی استان کرمان، گفت: تا پایان هفته وزش باد، افزایش غلظت غبار، خیزش گردوخاک، افزایش ابر و رگبار پراکنده باران در استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

– اخبار استانها –

فهیمه راستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اظهار داشت: تا پایان هفته جاری وزش باد و افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر پدید غالب جوی در اکثر مناطق استان کرمان است.

وی با بیان اینکه در نیمه شمالی و شرق استان کرمان این وزش باد در برخی از ساعات با افزایش غلظت غبار، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق همراه است، گفت: در مناطق جنوب غربی استان کرمان نیز ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه در سایر مناطق استان نیز جوی نسبتاً پایدار را خواهیم داشت، بیان کرد: به لحاظ دمایی هم طی روزهای پایانی هفته تغییرات چندانی را دمای استان نخواهیم داشت.

خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق استان کرمان 
وی با بیان اینکه دمای صبح امروز شهر کرمان ۱۳ درجه سانتیگراد بود، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که حداکثر دمای امروز شهر کرمان به ۲۹ تا ۳۰ درجه سانتیگراد برسد.

راستی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته منوجان با دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود، گفت: در این مدت لاله‌زار بردسیر با دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان بود.

انتهای پیام/۵۱۱/




وزش باد و رگبار پراکنده باران در استان کرمان

منبع: تسنــیم
? وزش باد و رگبار پراکنده باران در استان کرمان