ورود خودروهای شخصی به داخل شهر مهران از فردا ممنوع است

به گزارش نذیر کرمان از ایلام؛ “حسن بهرام نیا” در نشست ستاد اربعین با محوریت کمیته‌های فرعی اربعین و با حضور مدیران و مجموعه‌های کمیته فرعی در مرکزمانیتورینگ شهر مهران برگزار شد، افزود: برای جلوگیری از ازدحام و ترافیک در داخل شهر و همچنین استفاده زوار از پارکینگ بزرگ اربعین و همچنین مدیریت ترافیک، از […]



به گزارش نذیر کرمان از ایلام؛ “حسن بهرام نیا” در نشست ستاد اربعین با محوریت کمیته‌های فرعی اربعین و با حضور مدیران و مجموعه‌های کمیته فرعی در مرکزمانیتورینگ شهر مهران برگزار شد، افزود: برای جلوگیری از ازدحام و ترافیک در داخل شهر و همچنین استفاده زوار از پارکینگ بزرگ اربعین و همچنین مدیریت ترافیک، از فردا ورود خودروهای شخصی زوار به داخل شهر مهران ممنوع است.

وی اظهار داشت: زوار قبل از ورودی شهر مهران از مسیر دوربرگردان و پل روگذر مهران به پارکینگ بزرگ اربعین هدایت می‌شوند و زوار پس از پارک وسایل نقلیه در پارکینگ بزرگ اربعین، با اتوبوس‌های درون‌شهری به پایانه انتقال داده می‌شوند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام با بیان اینکه تمامی آمارهای مرتبط با اربعین باید بروز و دقیق باشد، تصریح کرد: آمار رسمی در خصوص تردد زوار و دیگر امورات اربعین تنها از طریق استاندار ایلام به‌عنوان رییس ستاد اربعین استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به‌عنوان جانشین ستاد و فرماندار مهران اعلام می‌شود.

بهرام نیا با اشاره به اینکه مهران گرانیگاه خدمت به زائر است و همه باید از این فرصت و موهبت الهی به بهترین نحوه استفاده کنیم، گفت:در چنین نشستی گزارش کمیته‌ها ارائه و اگر چنانچه کمبودی در هر حوزه باشد با همکاری و هم‌افزایی همه مجموعه‌ها، کمبودها و خلع‌ها برطرف می‌شود.

رئیس ستاد اربعین استان با قدردانی از گروه‌های مردمی و شهرداری های مناطقی از تهران و سایر شهرداری‌ها در خدمات‌رسانی به زوار در اربعین، افزود: تا بدرقه آخرین زائر، در مهران هستیم و تا آخرین لحظه خادم زوارعتبات عالیات خواهیم بود.

وی با تاکید بر جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مرز مهران،اظهار داشت: تفکیک پسماند و‌جمع‌آوری آن بسیار مهم است و پسماند باید ساماندهی و مدیریت شود.

استاندار ایلام با تاکید بر فضای‌سازی استان با بنرها و پرچم با موضوع اربعین،تصریح کرد: فضاسازی مسیر پیاده‌روی اربعین و مسیر ایلام – مهران و نقاط پرتردد استان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام گفت: با توجه به نیاز به داشتن اطلاعات از موجودی استان در همه حوزه‌ها، تمامی اقلام، تجهیزات و آب مورد‌نیاز باید در سامانه ثبت شود.


ورود خودروهای شخصی به داخل شهر مهران از فردا ممنوع است

منبع: بــرنا
? ورود خودروهای شخصی به داخل شهر مهران از فردا ممنوع است