ورزش در کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی مؤثر است | اخبار استان کرمان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت به اهمیت ورزش و نقش آن در جامعه پرداخت و گفت: ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد سرمایه‌گذاری مؤثر است. به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری «راه‌آرمان»، صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافت، مصطفی امام‌بخش به اهمیت ورزش و نقش […]




فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت به اهمیت ورزش و نقش آن در جامعه پرداخت و گفت: ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد سرمایه‌گذاری مؤثر است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری «راه‌آرمان»، صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافت، مصطفی امام‌بخش به اهمیت ورزش و نقش آن در جامعه پرداخت و عنوان کرد: ورزشکاران می‌توانند تأثیر زیادی بر روی جامعه داشته باشند.

 
وی همچنین موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف، علی‌رغم تحریم‌ها و دشمنی‌های جهانی، را مورد تأکید قرارداد و گفت: موفقیت‌های علمی، نظامی و ورزشی کشور قابل‌تقدیر است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت عنوان کرد: درصد بالایی از تجهیزات نظامی کشور تولید داخل است.
 
 امام بخش سه عامل اصلی موفقیت‌های کشور را ایمان به خدا، نقش رهبری، اتحاد و هم‌دلی مردم دانست و تأکید کرد: تحریم‌ها به نوعی موجب خودکفایی و پیشرفت کشور شده است و دشمنان نمی‌توانند پیشرفت‌های ایران را تحمل کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: ورزش نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و این اقدامات می‌تواند به بهبود وضعیت جامعه کمک کند که لازم است در این حوزه سرمایه‌گذاری شود که از اهمیت بالایی برخوردار است. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت تصریح کرد: بسیج ورزشکاران وظایف مهمی بر عهده دارد از جمله تقویت ارزش‌ها و روحیه جوانمردی در ورزش که ضروری است.
 
امام‌بخش خاطرنشان کرد: با همکاری همه نهادها و افراد، ورزش شهرستان بافت به جایگاه مناسبی دست یابد و استعدادهای ورزشی شهرستان شناسایی و حمایت شوند.

انتهای خبر /بارانی


ورزش در کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ورزش در کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی مؤثر است