ورزشکاران دهه هشتادی ما غیرت ایرانی را به دنیا نشان دادند

مهدی میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، با اشاره به درخشش کاروان ایران در بازی‌های المپیک پاریس اظهار داشت: به ورزشکاران ایرانی تبریک عرض می‌کنم که توانستند پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز دربیاورند و باعث سربلندی کشورمان شوند. نتایج کاروان ایران بسیار خوب بود و جوانان این مرز و بوم ثابت کردند […]



مهدی میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، با اشاره به درخشش کاروان ایران در بازی‌های المپیک پاریس اظهار داشت: به ورزشکاران ایرانی تبریک عرض می‌کنم که توانستند پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز دربیاورند و باعث سربلندی کشورمان شوند. نتایج کاروان ایران بسیار خوب بود و جوانان این مرز و بوم ثابت کردند لایق بهترین‌ها هستند.

وی افزود: مدال آوران اکثرا در سن پایین این کار را کردند و دهه هشتادی‌های ما نشان دادند که غیرتمند هستند و این موضوع را به دنیا ثابت کردند. اگر یک مقدار خوش شانس‌تر بودیم نتایج بهتری هم کسب می‌کردیم و به تمام اعضای کاروان خداقوت میگویم.

رییس بسیج ورزشکاران ادامه داد: ما به عنوان بسیج ورزشکاران به مناسبت‌های مختلف از این عزیزان تقدیر می‌کنیم؛ بخصوص کسانی که کار‌های ارزشی در المپیک پاریس انجام دادند. همینکه نام کاروان خادم الرضا انتخاب شد و شعار کاروان صلح برای همه بود، نشان از ارزش تیم‌های اعزامی داشت.

میرجلیلی در پایان تصریح کرد: امیدوارم موفقیت‌ها در پارالمپیک هم ادامه داشته باشد و ورزشکاران ما به درخشش در پاریس ادامه دهند تا بتوانیم در پارالمپیک هم قدرت ایران و ایرانی را به دنیا نشان دهیم.

انتهای پیام/


ورزشکاران دهه هشتادی ما غیرت ایرانی را به دنیا نشان دادند

منبع: بــرنا
? ورزشکاران دهه هشتادی ما غیرت ایرانی را به دنیا نشان دادند