وحدت نمایندگان مجلس موجب توسعه استان کرمان می‌شود

کرمان – دبیر مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به قانونمند برگزار شدن انتخابات مجمع نمایندگان کرمان گفت: وحدت و همدلی نمایندگان مجلس به توسعه استان منجر می‌شود. ذبیح الله اعظمی در گفتگو با نذیر کرمان اظهار داشت: به اطلاع عموم مردم استان کرمان می‌رساند، هرساله پس از انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، انتخابات […]

کرمان – دبیر مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به قانونمند برگزار شدن انتخابات مجمع نمایندگان کرمان گفت: وحدت و همدلی نمایندگان مجلس به توسعه استان منجر می‌شود.

ذبیح الله اعظمی در گفتگو با نذیر کرمان اظهار داشت: به اطلاع عموم مردم استان کرمان می‌رساند، هرساله پس از انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیأت رئیسه مجمع نمایندگان برای استان‌های کشور برگزار و نتایج آن اعلام می‌شود و در این ارتباط مجمع نمایندگان استان کرمان هم همه ساله انتخابات خود را برگزار کرده است.

وی افزود: در سال گذشته انتخاب اعضای هیأت رئیسه اجلاسیه سوم در قالب صورتجلسه ای تنظیم و گزارش آن طبق روال متداول به اطلاع عموم رسید. امسال نیز اکثریت اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان همانند سال گذشته نسبت به تنظیم صورتجلسه انتخابات اجلاسیه چهارم اقدام کردند.

اعظمی بیان داشت: بر اساس صورتجلسه مذکور که به امضای هفت نفر از ۱۰ نماینده استان رسیده است، محمدرضا پورابراهیمی به عنوان رئیس مجمع، عفت شریعتی کوهبنانی به عنوان نایب رئیس مجمع، صمدالله محمدی به عنوان سخنگوی مجمع، همگی با ۷ رأی، برای اجلاسیه چهارم دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: بر همین اساس، صورتجلسه این انتخابات به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارسال و با دستور هیأت رئیسه محترم در دبیرخانه مجلس شورای اسلامی ثبت و اجرایی شد. ضمناً صورتجلسه این انتخابات که به امضای اکثریت قاطع نمایندگان استان کرمان رسیده است جهت اطلاع عموم مردم در دسترس قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: بر این اساس اظهارنظرهای مغایر با تصمیم رسمی و قانونی اکثریت قاطع اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان فاقد وجاهت قانونی است.

اعظمی تصریح کرد: امید است با وحدت و همدلی تمامی نمایندگان محترم در سال چهارم نیز مانند سال قبل بتوانیم برای استان عزیز کرمان گام‌های بلندی برداریم. ضمناً برنامه‌های هیأت رئیسه اجلاسیه چهارم که بر اساس تصمیم اکثریت قاطع نمایندگان انتخاب شده‌اند به زودی به اطلاع مردم عزیز و ولایتمدار استان رسانده و در دستور اجرا قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5799291

[ad_1]

[ad_2]

وحدت نمایندگان مجلس موجب توسعه استان کرمان می‌شود

منبع: مــهر
? وحدت نمایندگان مجلس موجب توسعه استان کرمان می‌شود