واگذاریِ رایگان املاک بنیاد مستضعفان در بردسیر و بافت به وزارت آموزش و پرورش

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان گفت: املاک بنیاد مستضعفان در شهرستان‌های بردسیر و بافت که به عنوان فضای آموزشی در اختیار آموزش و پرورش هستند، به صورت رایگان به وزارت آموزش و پرورش واگذار می‌شوند. آرشام هنرکار امروز ششم اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرکل آموزش […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان گفت: املاک بنیاد مستضعفان در شهرستان‌های بردسیر و بافت که به عنوان فضای آموزشی در اختیار آموزش و پرورش هستند، به صورت رایگان به وزارت آموزش و پرورش واگذار می‌شوند.

آرشام هنرکار امروز ششم اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اقدامات ماندگار بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور گفت: توجه به آموزش و پرورش و مدارس به ویژه مدارس مناطق محروم اولویت اصلی بنیاد مستضعفان است.

هنرکار افزود: املاک بنیاد مستضعفان که به عنوان فضای آموزشی مورد بهره‌برداری آموزش و پرورش در شهرستان‌های بردسیر و بافت هستند، به صورت رایگان به وزارت آموزش و پرورش واگذار می‌شوند.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان تاکید کرد: آموزش و پرورش باید اولویت اول مردم و همه نهادهای دولتی و غیردولتی باشد.

همچنین رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار توجه به مدارس را ضرورتی انکارناپذیر در راستای تربیت نسلی متعهد و کار آمد دانست و ضمن تقدیر و از توجه ویژه بنیاد مستضعفان به مدارس گفت: بنیاد مستضعفان با تجهیز مدارس نقش موثری در ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین بخش عدالت اجتماعی، عدالت آموزشی است، افزود: قدردان بنیاد مستضعفان و تلاش‌های این مجموعه برای کمک به تحقق عدالت آموزشی در استان به ویژه مناطق محروم هستیم.

انتهای پیام




واگذاریِ رایگان املاک بنیاد مستضعفان در بردسیر و بافت به وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایـسنا
? واگذاریِ رایگان املاک بنیاد مستضعفان در بردسیر و بافت به وزارت آموزش و پرورش