واژگونی خودروی آمبولانس در کرمان حادثه آفرید + تصاویر

در سانحه برخورد یک خودروی سمند با یک دستگاه آمبولانس در کرمان دو نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، در حادثه صبح امروز برخورد یک خودروی سمند با یک دستگاه آمبولانس در تقاطع خیابان شهید مفتح و شهید عباسپور کرمان دو نفر مجروح و […]

در سانحه برخورد یک خودروی سمند با یک دستگاه آمبولانس در کرمان دو نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، در حادثه صبح امروز برخورد یک خودروی سمند با یک دستگاه آمبولانس در تقاطع خیابان شهید مفتح و شهید عباسپور کرمان دو نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

در این حادثه که به واژگونی خودروی آمبولانس انجامید، راننده آمبولانس مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، سرنشین خودروی سمند هم در این حادثه دچار مصدومیت شده که وی نیز به بیمارستان منتقل می‌شود.

۲ حادثه ترافیکی و مصدومیت ۱۱ دانش‌آموز کرمانی
تصادف زنجیره‌ای در محور کاشان – بادرود با ۷ کشته و زخمی

پلیس در پاسخ به سوال تسنیم که مقصر این حادثه کدام خودرو است، گفت: این حادثه توسط دوربین‌های کنترل ترافیک این چهارراه بررسی و نتیجه متعاقباً اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است که در زمان وقوع این حادثه هیچ بیماری داخل آمبولانس نبوده و این احتمال وجود دارد که آمبولانس در حال ماموریت و در مسیر بیمارستان تا محل مورد نظر برای انتقال بیمار به بیمارستان قرار داشته که دچار حادثه می‌شود.

استان کرمان , اورژانس , بیمارستان , استان کرمان , اورژانس , بیمارستان , استان کرمان , اورژانس , بیمارستان , استان کرمان , اورژانس , بیمارستان ,

انتهای پیام/۵۱۱/




واژگونی خودروی آمبولانس در کرمان حادثه آفرید + تصاویر

منبع: تسنــیم
? واژگونی خودروی آمبولانس در کرمان حادثه آفرید + تصاویر