واریز ۵۰۰ هزار تومان سود سهام عدالت تا پایان پاییز

فردای کرمان – گروه اقتصاد: وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به جلسۀ شورای عالی بورس،گفت:«در این جلسه مصوب شد سود سهام‌عدالت شرکت‌های بورسی که مهلت آن‌ها برای واریز سود به پایان رسیده و سود سهام عدالت آن‌ها قابل وصول است،تا پایان پاییز برای همۀ ۴۹ میلیون نفر سهام‌دار عدالت واریز شود». سیداحسان خاندوزی […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به جلسۀ شورای عالی بورس،گفت:«در این جلسه مصوب شد سود سهام‌عدالت شرکت‌های بورسی که مهلت آن‌ها برای واریز سود به پایان رسیده و سود سهام عدالت آن‌ها قابل وصول است،تا پایان پاییز برای همۀ ۴۹ میلیون نفر سهام‌دار عدالت واریز شود».

سیداحسان خاندوزی افزود:«میزان سود،حدود ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر برگۀ سهام‌عدالت است».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا،وی همچنین در مورد میزان باقی‌ماندۀ سود سهام‌عدالت،توضیح داد:«مبلغ باقی‌ماندۀ سود سهام‌عدالت از شرکت‌هایی که هنوز مهلت دارند تا پایان سال‌جاری یا ابتدای سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود و اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد».

بر اساس این گزارش،سود سهام‌عدالت مربوط به سال ۱۴۰۰ بوده و میزان آن بسته به ارزش اولیۀ سهام هر مشمول متفاوت است.

بر این اساس فرایند واریز سود سهام‌عدالت سال ۱۳۹۹ برای ۴۹ میلیون و ۱۸۸ هزار مشمول سهام‌عدالت از ۲۱ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و طبق آن سهام‌عدالتی‌های ۴۵۲ هزار تومانی،۴۸۹ هزار تومان؛ سهام‌عدالتی‌های ۴۹۲ هزار تومانی،۵۳۲ هزار تومان؛ سهام‌عدالتی‌های ۵۳۲ هزار تومانی،۵۷۵ هزار تومان و سهام‌عدالتی‌های یک میلیون تومانی یک میلیون و ۸۱ هزار تومان سود دریافت کردند.




واریز ۵۰۰ هزار تومان سود سهام عدالت تا پایان پاییز

منبع:خبر کرمان
?

واریز ۵۰۰ هزار تومان سود سهام عدالت تا پایان پاییز

:اخبار استان کرمان – اقتصادی