واریز ۱۰ هزار میلیارد تومان عوارض مالیاتی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان عوارض مالیاتی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شد.  حمید زینل‌پور امروز (۲۷ تیر ماه) در دیدار با استاندار کرمان، با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۳۶ هزار میلیارد تومان مالیات در استان کرمان وصول شد، اظهار کرد: از […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان عوارض مالیاتی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شد. 

حمید زینل‌پور امروز (۲۷ تیر ماه) در دیدار با استاندار کرمان، با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۳۶ هزار میلیارد تومان مالیات در استان کرمان وصول شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال ۴۲۰۰ میلیارد تومان وصول مالیات در استان کرمان داشتیم که به حساب شهرداری‌ها از جمله کرمان، سیرجان، جیرفت، زرند و … واریز شده است. 

وی بیان کرد: از مجموع ۳۶ هزار میلیارد تومان مالیات وصولی سال گذشته، فقط ۱۰۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به مشاغل و اصناف بوده است.  

زینل‌پور افزود: امسال در مالیات اشخاص حقوقی، بخشی قرار داده شده است که مالیات پرداختی کجا هزینه شود. 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه مالیات از منابع مهم درآمدی دولت‌هاست، اظهار کرد: با وجود برنامه‌ها و اقدامات انجام‌شده در حوزه فرهنگ مالیات، اما همچنان شاهد فرارهای مالیاتی هستیم. 

وی مشوق‌های مالیاتی را در میزان وصولی‌ها موثر دانست و ادامه داد: اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی بخش بزرگی از مشکلات این حوزه را برطرف می‌کند. 

او اضافه کرد: مشخص کردن محل هزینه‌کرد مالیات‌ها از جمله پروژه‌ها به شفاف‌سازی پرداختی‌ها و اطلاع شهروندان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام 


واریز ۱۰ هزار میلیارد تومان عوارض مالیاتی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان کرمان

منبع: ایـسنا
? واریز ۱۰ هزار میلیارد تومان عوارض مالیاتی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان کرمان