واریز ۱۰۵ میلیارد به خزانه دولت بابت فروش ۶۲۱ خودروی توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان و حمایت‌های قضایی بعمل آمده تعداد ۶۲۱ خودرو از پارکینگ شورای هماهنگی به فروش رفت و مبلغ  ۱۰۵ میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شد. حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ششم شهریورماه در نشست کمیته حقوقی و […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان و حمایت‌های قضایی بعمل آمده تعداد ۶۲۱ خودرو از پارکینگ شورای هماهنگی به فروش رفت و مبلغ  ۱۰۵ میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ششم شهریورماه در نشست کمیته حقوقی و قضائی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با تاکید بر برگزاری به موقع مزایده‌های الکترونیک اظهار کرد: برگزاری مزایده‌های الکترونیک یک ظرفیت است و مزایده‌های این شورا باید به سمت و سوی الکترونیک سوق داده شود و در این رابطه بایستی  زیرساخت‌های مورد نیاز تقویت شود.

وی افزود: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه و تعیین تکلیف خودروهای موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دی ماه سال ۱۴۰۱ و ساماندهی این پارکینگ‌ها، براساس همت دستگاه قضایی، فراجا، شورای مبارزه با مواد مخدر و سایر نهادهای مربوطه این خودروها با یک کار جهادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شدند و بزرگ‌ترین مزایده تاریخ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور در استان کرمان رقم خورد.

حمیدی تصریح کرد: زمانی که حکم اموال توقیفی و خودروها صادر می‌شود، کار تمام نمی‌شود بلکه یک وظیفه بر زمین مانده و آن شناسایی اموال قاچاقچیان است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: قانون در بحث مبارزه با مواد مخدر هم تاکید بر مجازات متهمان و هم تاکید بر شناسایی اموال قاچاقچیان دارد و این بخش مکمل احکام قضایی است که نیازمند دقت و تلاش همه جانبه همه سازمان‌هاست و باید با محوریت دادستان‌های سراسر استان به انجام برسد.

وی با اشاره به جلوگیری از دپوی خودروهای توقیفی در پارکینگ‌های شورای مبارزه با مواد مخدر و تضییع اموال بیت‌المال و حق‌الناس تاکید کرد: با توجه به اینکه پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان وضعیت مناسبی ندارد و مسقف نیست، باید روند تعیین تکلیف خودروها ادامه یابد و در هر فصل سال یک مزایده برگزار شود و قطعا نظارت‌های دقیق دادگستری استان کرمان بر این موضوع تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام




واریز ۱۰۵ میلیارد به خزانه دولت بابت فروش ۶۲۱ خودروی توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر کرمان

منبع: ایـسنا
? واریز ۱۰۵ میلیارد به خزانه دولت بابت فروش ۶۲۱ خودروی توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر کرمان