هیچ کارگاهی نباید تعطیل شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با تاکید بر حفظ اشتغال و فعال بودن واحدهای موجود در استان،گفت:«همه باید مراقبت و کمک کنیم که کارگاه و یا واحد تولیدی تعطیل نشود و اشتغال فعلی از بین نرود». محمدمهدی فداکار افزود:«اولین نکته در بحث اشتغال،حفظ اشتغال و فعال بودن واحدهای موجود است. واحدهای تولیدی به […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با تاکید بر حفظ اشتغال و فعال بودن واحدهای موجود در استان،گفت:«همه باید مراقبت و کمک کنیم که کارگاه و یا واحد تولیدی تعطیل نشود و اشتغال فعلی از بین نرود».

محمدمهدی فداکار افزود:«اولین نکته در بحث اشتغال،حفظ اشتغال و فعال بودن واحدهای موجود است. واحدهای تولیدی به دلایل مختلفی اعم از برخورد دستگاهی،کمبود منابع،مشکلات مالیات،تامین اجتماعی و غیره با چالش مواجه می‌شوند که بعضا موجب تعطیلی آن‌ها می‌شود».

وی تاکید کرد:«حفظ وضع موجود راحتتر از ایجاد شغل جدید است و همۀ همت ما باید بر برقرار بودن واحدهای فعلی باشد».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،فداکار ۲۰ تیرماه در کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بیان کرد:«سال گذشته استان کرمان بالاتر از تعهدش در حوزۀ اشتغال عمل کرد».

وی در خصوص زنجیره‌های ارزش پیشنهادی استان نیز گفت:«در استان زنجیره‌های ارزش زیادی می‌توان انتخاب کرد با توجه به مصوبات سفر رئیس‌جمهور و کارگروه مربوط به زنجیره‌های ارزش،دو زنجیره ارزش گیاهان دارویی و خرمای کلوته مصوب شده است». /پ




هیچ کارگاهی نباید تعطیل شود

منبع:خبر کرمان
?

هیچ کارگاهی نباید تعطیل شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی