هیچ مشکلی در باب تامین کالا در کشور نداریم

رئیس اتاق اصناف ایران، با بیان اینکه در شرایط جنگی هستیم، گفت: در باب تامین کالا هیچ مشکلی نداریم و در هیچ نقطه‌ای از کشور اعلام کمبود هیچ کالایی نداشتیم. – اخبار استانها – مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه ایام پذیرش مسئولیت و […]

رئیس اتاق اصناف ایران، با بیان اینکه در شرایط جنگی هستیم، گفت: در باب تامین کالا هیچ مشکلی نداریم و در هیچ نقطه‌ای از کشور اعلام کمبود هیچ کالایی نداشتیم.

– اخبار استانها –

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه ایام پذیرش مسئولیت و استقرار دولت جدید با شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و پس از آن شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توام شد، اظهار داشت: خوشبختانه حوزه دیپلماسی کشورمان همراهی خوبی با جبهه مقاومت داشتند و ماحصل آن موفقیتی است که امروز شاهد آن هستیم؛ جبهه مقاومت با پشتیبانی و دفاع جمهوری اسلامی ایران در موضع قدرت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اندکی از استقرار دولت جدید در کشور می‌گذرد، گفت: آنچه که امروز شاهد آن هستیم نویدبخش اتفاقات خوبی در سطح کشور است و مهمترین بخش این اتفاقات در بحث برون‌سپاری است.

رئیس اتاق اصناف ایران، با بیان اینکه اصناف باید امور مرتبط به خودشان را خودشان انجام دهند، تاکید کرد: دولت باید از تصدی‌گری دست بردارد و در باب نظارت‌های عالیه ورود کند و خوشبختانه این نگاه در بین مسئولان ارشد کشوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به تقارن استقرار دولت با اتفاق اخیر منطقه و خاورمیانه هنوز این سیاست‌ها به طور کامل و جامع اجرایی نشده است، افزود: با این وجود جلسات تنظیم بازار هر هفته به صورت مکرر و گاهاً یک روز در میان برگزار می‌شود.

جمع‌آوری کمک‌های اصناف برای مردم لبنان و غزه

صفایی، با اشاره به اینکه در باب تامین کالا هیچ مشکلی در کشور نداریم، بیان کرد: با درایتی که دولت به خرج داده و از قبل هم این موضوع استمرار داشته، در هیچ نقطه‌ای از کشور اعلام کمبود هیچ کالایی را نداشتیم.

رئیس اتاق اصناف ایران، با بیان اینکه در باب توزیع و نظارت‌ها هم همکاران ما در اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی در میدان هستند و مهمتر از همه همکاری واحدهای صنفی، کسبه و بازاریان با جامعه و مردم است، گفت: امیدواریم این برهه حساس که در شرایط جنگی هستیم را پشت‌سر گذاشته و با آرامشی که امروز حاکم است به فکر برنامه‌ریزی‌های آتی برای کشور باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




هیچ مشکلی در باب تامین کالا در کشور نداریم

منبع: تسنــیم
? هیچ مشکلی در باب تامین کالا در کشور نداریم