هیچ مجوزی برای افزایش قیمت شوینده‌ها صادر نشده است

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست سازمان حمایت گفت:«هیچ‌گونه تصمیمی برای افزایش قیمت شوینده‌ها گرفته نشده و فعلا نیز این موضوع در دستور کار سازمان حمایت قرار ندارد». فرهیدزاده افزود:«واحد‌های نظارتی در بخش‌های مختلف بازار را رصد می‌کنند تا شاهد تخلفاتی در سطح بازار و تضییع حقوق مصرف‌کنندگان نباشیم». به گزارش فردای کرمان به نقل […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست سازمان حمایت گفت:«هیچگونه تصمیمی برای افزایش قیمت شوینده‌ها گرفته نشده و فعلا نیز این موضوع در دستور کار سازمان حمایت قرار ندارد».

فرهیدزاده افزود:«واحد‌های نظارتی در بخش‌های مختلف بازار را رصد می‌کنند تا شاهد تخلفاتی در سطح بازار و تضییع حقوق مصرف‌کنندگان نباشیم».

به گزارش فردای کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،علم‌بیگی رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده نیز با رد افزایش قیمت محصولات شوینده توسط واحد‌های تولیدی،گفت:«فروش کارخانجات با همان قیمت‌های قبلی انجام می‌شود».

وی ادامه داد:«انجمن درحال بررسی قیمت مواد اولیه و سایر موارد برای ارائۀ درخواستی به منظور افزایش قیمت برخی محصولات شوینده است،اما تاکنون اجازۀ هیچ افزایشی را دریافت نکرده است».

در طول هفتۀ اخیر بازار فروش انواع محصولات شوینده تحت تاثیر کاهش عرضۀ کارخانجات با مشکلاتی مواجه شده است. /پ




هیچ مجوزی برای افزایش قیمت شوینده‌ها صادر نشده است

منبع:خبر کرمان
?

هیچ مجوزی برای افزایش قیمت شوینده‌ها صادر نشده است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی