هیچ قدرتی توانایی تضعیف حاکمیت مطلق ایران بر جزایر سه‌گانه را ندارد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم کردن ادعاهای اخیر در بیانیه اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایرانی، تأکید کرد: این جزایر همواره بخشی لاینفک از خاک ایران بوده و خواهند بود.  بهنام سعیدی امروز ۲۷ مهرماه در جمع خبرنگاران در واکنش به این […]



نذیر کرمان/کرمان عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم کردن ادعاهای اخیر در بیانیه اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایرانی، تأکید کرد: این جزایر همواره بخشی لاینفک از خاک ایران بوده و خواهند بود. 

بهنام سعیدی امروز ۲۷ مهرماه در جمع خبرنگاران در واکنش به این بیانیه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه نخواهد داد تا ادعاهای واهی و بی‌اساس کشورهای خارجی به حق حاکمیت کشور آسیب برساند و چنین ادعاهایی برخلاف اصول حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد است.

وی افزود: کشورهای منطقه به جای پرداختن به اینگونه ادعاهای ساختگی باید به مسائل واقعی و فوری جهان اسلام مانند جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان بپردازند. 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس بیان کرد: ایران همواره نقش سازنده‌ای در حفظ امنیت و ثبات خلیج فارس ایفا کرده و توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران کاملاً مشروع بوده و در چارچوب قوانین بین‌المللی برای دفاع از کشور و حفظ بازدارندگی در برابر تهدیدات خارجی به کار گرفته می‌شود. 

وی کشورهای اروپایی را از تکرار سیاست‌های گذشته و ایجاد تنش در منطقه برحذر داشت و خواستار پایبندی به تعهدات بین‌المللی شد.

انتهای پیام


هیچ قدرتی توانایی تضعیف حاکمیت مطلق ایران بر جزایر سه‌گانه را ندارد

منبع: ایـسنا
? هیچ قدرتی توانایی تضعیف حاکمیت مطلق ایران بر جزایر سه‌گانه را ندارد