هیچ آورده‌ای برای جمهوری اسلامی‌ مهمتر از برگزاری انتخابات سالم نیست

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه مشارکت نکته مهمی در انتخابات است، فارع از اینکه چه کسی آراء حداکثری را به دست می‌آورد، گفت: هیچ آورده‌ای برای جمهوری اسلامی‌ مهمتر از برگزاری انتخابات سالم نیست. محمدمهدی فداکار عصر امروز، ۱۱ تیر ماه در جلسه شورای اداری استان با محوریت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری […]



نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه مشارکت نکته مهمی در انتخابات است، فارع از اینکه چه کسی آراء حداکثری را به دست می‌آورد، گفت: هیچ آورده‌ای برای جمهوری اسلامی‌ مهمتر از برگزاری انتخابات سالم نیست.

محمدمهدی فداکار عصر امروز، ۱۱ تیر ماه در جلسه شورای اداری استان با محوریت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دور اول انتخابات در کمال صحت و سلامت و در شرایط اضطراری و فاصله کوتاه یک‌ ماهه برگزار شد.

وی با قدردانی از اعضای ستادها، عوامل اجرایی، دستگاه‌های معین و هیئت‌های اجرایی و نظارت گفت: جمع ۶۰ هزار نفری متصدی برگزاری انتخابات در استان کرمان هستند.

فداکار آماده‌باش دستگاه‌های زیرساختی را با توجه به پیش‌بینی‌ها بر تداوم‌ گرمای هوا به خصوص در برق و اینترنت مورد تاکید قرار داد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به خاموشی دستگاه‌های سرمایشی در تعطیلات به ویژه زمان برگزاری انتخابات اقدام کنند.

وی گفت: عوامل اجرایی، امین و معتمد مردم در برگزاری انتخابات هستند و به لحاظ شرعی و قانونی نسبت به آن مسئولیت داریم. هیچ آورده‌ای برای جمهوری اسلامی‌ مهمتر از برگزاری انتخابات سالم نیست. 

انتهای پیام


هیچ آورده‌ای برای جمهوری اسلامی‌ مهمتر از برگزاری انتخابات سالم نیست

منبع: ایـسنا
? هیچ آورده‌ای برای جمهوری اسلامی‌ مهمتر از برگزاری انتخابات سالم نیست