هیچ‌گونه مسئله امنیتی در اطراف حرم شاهچراغ(ع) رخ نداده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مسئله امنیتی امشب در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) رخ نداده است، جزئیات این حادثه را اعلام کرد. به گزارش نذیر کرمان از فارس،  اسماعیل قزلسفلی دقایقی پیش با حضور در برنامه پخش زنده سوگواری حسینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که از شبکه […]


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مسئله امنیتی امشب در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) رخ نداده است، جزئیات این حادثه را اعلام کرد.

به گزارش نذیر کرمان از فارس،  اسماعیل قزلسفلی دقایقی پیش با حضور در برنامه پخش زنده سوگواری حسینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که از شبکه فارس هم اکنون در حال پخش است، گفت: خوشبختانه هیچ مسئله امنیتی به وجود نیامده است و ظاهراً مأموران به سارقی مشکوک می‌شوند و برای دستگیری این سارق و برای اینکه بتوانند اوضاع را کنترل کنند، تیر هوایی شلیک می‌کنند و مردم قدری در آن اطراف ترسیدند و نگران شدند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون تمام نیروهای امنیتی اشراف اطلاعاتی و امنیتی کاملی در اطراف حرم شاهچراغ(ع) دارند، افزود: اکنون هیئات مذهبی در حال ورود حرم مطهر شاهچراغ(ع) هستند و خوشبختانه مسئله تمام شده و دستگیری انجام شده و اتفاق خاص امنیتی به وجود نیامده است و با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع تحت کنترل است.

 

قزلسفلی با یادآوری اینکه این موضوع گزارش مردمی بوده است، تأکید کرد: به همه مردم اطمینان می‌دهیم که همه تدابیر امنیتی در جای جای استان فارس برای برقراری امنیت پایدار مراسم عزاداری اندیشیده شده است اما از مردم درخواست داریم اگر مورد مشکوکی دیدند به مأمورانی که در صحنه هستند، اطلاع دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تأکید کرد: در جای جای استان فارس امنیت خوبی برای مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) برقرار است و هیچ گزارش خاصی نداشتیم.

انتهای پیام 


هیچ‌گونه مسئله امنیتی در اطراف حرم شاهچراغ(ع) رخ نداده است

منبع: بــرنا
? هیچ‌گونه مسئله امنیتی در اطراف حرم شاهچراغ(ع) رخ نداده است