هوندا جهش سود ۲۳ درصدی را با خودروهای هیبریدی تجربه کرد | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، هوندا موتور ژاپن از افزایش ۲۳ درصدی سود سه ماهه اول خود خبر داد زیرا این خودروساز از ین ضعیف‌تر، قیمت بالاتر و فروش رو به رشد خودروهای هیبریدی در ایالات‌متحده و بازار داخلی آن سود می‌برد. دومین خودروساز بزرگ ژاپن گفت سود عملیاتی سه ماهه در دوره […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، هوندا موتور ژاپن از افزایش ۲۳ درصدی سود سه ماهه اول خود خبر داد زیرا این خودروساز از ین ضعیف‌تر، قیمت بالاتر و فروش رو به رشد خودروهای هیبریدی در ایالات‌متحده و بازار داخلی آن سود می‌برد.

دومین خودروساز بزرگ ژاپن گفت سود عملیاتی سه ماهه در دوره آوریل تا ژوئن در مجموع به ۴۸۴.۷ میلیارد ین (۳.۳ میلیارد دلار) رسیده است، در حالی که در نظرسنجی، میانگین تخمین ۴۷۲.۴ میلیارد ین برآورد شده است. این شرکت پیش‌بینی سود عملیاتی کل سال خود را ۱.۴۲ تریلیون ین حفظ کرد، در حالی که چشم‌انداز فروش خود را برای چین ۲۲۰ هزار دستگاه برای آن دوره کاهش داد.

هوندا هفته گذشته اعلام کرد که فروش جهانی خودرو در ۶ ماهه اول سال، دو درصد به ۱.۹ میلیون رسیده است که عمدتاً به دلیل افزایش ۹ درصدی فروش در بازار برتر ایالات‌متحده است. در مقابل، در چین با بادهای مخالف شدید روبرو شد و فروش آن با ۲۳ درصد کاهش به ۴۱۶ هزار دستگاه رسید.

طبق گزارش رویترز،هوندا در اوایل ماه جولای اعلام کرد که یک کارخانه در چین را تعطیل می‌کند و تولید خودرو در کارخانه دیگری را در میان رقابت شدید برندهای جدیدتر خودروی چینی متوقف خواهد کرد.


هوندا جهش سود ۲۳ درصدی را با خودروهای هیبریدی تجربه کرد

منبع: اصلاحات نیوز
? هوندا جهش سود ۲۳ درصدی را با خودروهای هیبریدی تجربه کرد