هوشیاری مردم در برابر جنگ نرم | اخبار استان کرمان

فرمانده سپاه بافت، بر اهمیت شناخت دشمن و هوشیاری در برابر جنگ نرم تأکید و از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در یادواره شهدای دشتاب که با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد، مصطفی امام‌بخش به اهمیت شناخت هویت، هدف و موقعیت به‌عنوان ارکان […]




فرمانده سپاه بافت، بر اهمیت شناخت دشمن و هوشیاری در برابر جنگ نرم تأکید و از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در یادواره شهدای دشتاب که با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد، مصطفی امام‌بخش به اهمیت شناخت هویت، هدف و موقعیت به‌عنوان ارکان پیروزی یک ملت اشاره کرد و به جنگ ترکیبی و به‌ویژه جنگ نرم که از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود، پرداخت.

وی تفاوت‌های جنگ سخت و نرم را تشریح کرد و گفت: در جنگ سخت، تلفات افتخارآمیز است، اما در جنگ نرم، تلفات به منزله شرمندگی برای جامعه است.

فرمانده سپاه بافت به آسیب‌های جنگ نرم و رسانه‌ای اشاره کرد و از جمله ترویج خانواده‌های بی‌سامان، خیانت و تغییر در ارزش‌های خانوادگی را از جمله این آسیب‌ها برشمرد همچنین به دلایل گرایش مردم به رسانه‌های بیگانه و آسیب‌های ناشی از آن‌ها پرداخت و تصریح کرد: تلف‌ شدن وقت، ترویج سبک زندگی غیرمذهبی و بلوغ زودرس جنسی از جمله آسیب‌های رسانه‌های بیگانه است.

در پایان امام‌بخش بر لزوم هوشیاری در برابر جنگ نرم و رسانه‌ای تأکید کرد و به پیروزی نزدیک بر استکبار جهانی اشاره و از حاضران خواست که در مسیر شهدای عزیز حرکت کنند.

این مراسم با حضور گسترده مردم و مسئولان محلی برگزار شد و یاد و خاطره شهدای منطقه دشتاب و سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.

انتهای خبر /بارانی


هوشیاری مردم در برابر جنگ نرم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? هوشیاری مردم در برابر جنگ نرم