همکاری ۸۱۰ نفر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری درشهرستان کوهبنان

کرمان- فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: تعداد ۸۱۰ نفر در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کوهبنان همکاری می کنند. مجید توکلی در گفتگو با نذیر کرمان، اظهار کرد: کوهبنان شامل دو بخش مرکزی و طغرالجرد است. وی پیرامون برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: در مجموع ۱۹ صندوق اخذ رأی در بخش […]



کرمان- فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: تعداد ۸۱۰ نفر در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کوهبنان همکاری می کنند.

مجید توکلی در گفتگو با نذیر کرمان، اظهار کرد: کوهبنان شامل دو بخش مرکزی و طغرالجرد است.

وی پیرامون برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: در مجموع ۱۹ صندوق اخذ رأی در بخش مرکزی، شامل ۱۳ حوزه انتخابی ثابت و ۶ حوزه سیار جهت اخذ رأی تبیین شده است.

توکلی بیان کرد: همچنین تعداد ۹ صندوق اخذ رأی در بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان کوهبنان یادآور شد: از این تعداد ۶ صندوق ثابت و ۳ صندوق نیز سیار است که اغلب در مساجد و مدارس مستقر خواهند شد.

توکلی خاطرنشان کرد: صندوق‌ها در حوزه شهری به صورت ثابت و در روستاها سیار خواهند بود.

فرماندار شهرستان کوهبنان بیان کرد: جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تمامی امکانات در شهرستان کوهبنان آماده است.

توکلی گفت: تعداد ۸۱۰ نفر شامل عوامل اجرایی، امنیتی، خدماتی و … در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کوهبنان همکاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که در سراسر ایران و به ویژه در شهرستان کوهبنان شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات باشیم.

فرماندار شهرستان کوهبنان تاکید کرد: از همین جا دعوت می‌کنم همه مردم، مانند همیشه پا در رکاب، در صحنه انتخابات رئیس جمهور چهاردهم نیز حضور پرشکوهی داشته باشند.

توکلی در پایان بیان کرد: تمام تلاش ما و عوامل اجرایی در شهرستان کوهبنان بر این است که با نظارت دقیق، امر مربوط به سلامت انتخابات به نحو احسن انجام و انتخابات بسیار خوبی برگزار شود.

کد خبر ۶۱۴۸۶۱۱


همکاری ۸۱۰ نفر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری درشهرستان کوهبنان

منبع: مــهر
? همکاری ۸۱۰ نفر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری درشهرستان کوهبنان