همکاری ۲۵۰۰ بسیجی برای تأمین امنیت انتخابات در کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، صبح امروز، ۱۵ تیرماه با حضور در حسینیه ثارالله استان کرمان رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری با توجه به درخواست فراجا بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسیجی آموزش‌دیده برای برگزاری انتخابات و […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، صبح امروز، ۱۵ تیرماه با حضور در حسینیه ثارالله استان کرمان رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری با توجه به درخواست فراجا بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسیجی آموزش‌دیده برای برگزاری انتخابات و کمک به امنیت صندوق‌ها پای کار بودند.

وی با بیان اینکه در دور دوم انتخابات نیز همین نیروهای بسیجی برای برقراری امنیت همکاری دارند، افزود: هیچ مشکل امنیتی که روند انتخابات را دچار مشکل کند، نداشته‌ایم. امروز نیز از نظر امنیت هیچ مشکلی نداریم و امیدواریم با مشارکت بالا در این رویداد مهم بتوانیم دل مقام معظم رهبری و شهدا را شاد کنیم.

سردار نظری اظهار کرد: بعضی از شعب مانند گلزار شهدای کرمان، بیت‌الزهرا(س) و‌ مساجد اصلی شهر حضور مردم خوب است و تا این ساعت حضور از دور قبل بهتر بوده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری شور و نشاط خوبی در بین مردم است و امیدواریم مشارکت خوب باشد.

انتهای پیام


همکاری ۲۵۰۰ بسیجی برای تأمین امنیت انتخابات در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? همکاری ۲۵۰۰ بسیجی برای تأمین امنیت انتخابات در کرمان