همه کمک کنند پرواز کرمان-دبی پایدار بماند | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد:رئیس اتاق کرمان در نشست با مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با تأکید بر اینکه پایداری پرواز فلای دبی کرمان را به مقصد گردشگری تبدیل می‌کند،گفت:«در ابتدای راه قرار داریم و همه باید کمک کنند تا نواقص و نارسایی‌ها،حل شده و این پرواز در مسیر خود پایدار بماند». سیدمهدی طبیب‌زاده با بیان […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد:رئیس اتاق کرمان در نشست با مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با تأکید بر اینکه پایداری پرواز فلای دبی کرمان را به مقصد گردشگری تبدیل می‌کند،گفت:«در ابتدای راه قرار داریم و همه باید کمک کنند تا نواقص و نارسایی‌ها،حل شده و این پرواز در مسیر خود پایدار بماند».

سیدمهدی طبیبزاده با بیان اینکه پرواز فلای دبی به‌عنوان دستاورد مهم همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ مزایای فراوانی برای استان دارد و حفظ آن ضروری است،افزود:«برقراری این پرواز فرصت و امکان بسیار خوبی برای توسعۀ استان کرمان فراهم کرده و همچنین موجب دسترسی مسافران به پروازهای بین‌المللی به مقصد ۱۵۰ فرودگاه و ۱۱۰ کشور می‌شود».

 به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی کرمان،وی با بیان این‌که باید کمک کنیم تا این پرواز پایدار بماند،یادآور شد:«موارد قابل ارتقا در ارائۀ خدمات به مسافران پرواز فلای دبی وجود دارد که باید مطرح و حل شود».

رئیس اتاق کرمان اظهار کرد:«خدمات ارائه شده به مسافران باید تکمیل و اصلاح شود که می‌توان از سیاست‌های آموزشی و تشویقی مانند فرستادن نیروهای گمرک،انتظامی و … به دبی برای آشنایی با خدمات فرودگاهی استفاده کرد که اتاق کرمان آمادۀ همکاری در این ارتباط است».

وی ادامه داد:«پیشنهاد می‌شود جلسۀ مشترک با مسئولان استان برای رفع مشکلات ترمینال پروازهای خارجی کرمان برگزار شود».

طبیب‌زاده تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه کرمان را ضروری دانست و بیان کرد:«پیشنهاد می‌شود تا زمان تکمیل زیرساخت‌های ترمینال خارجی فرودگاه کرمان،از ترمینال پروازهای داخلی برای پذیرش مسافران پرواز فلای دبی استفاده کرد».

وی با اشاره به تدوین طرح توسعۀ پنج سالۀ استان بر پایۀ معدن از سوی شورای امنیت ملی،گفت:«دولت در نظر دارد چندین طرح راهبردی در کشور تعریف کند که کرمان باید در این طرح‌ها جای بگیرد تا توسعۀ استان تکمیل شود». /پ




همه کمک کنند پرواز کرمان-دبی پایدار بماند

منبع:خبر کرمان
?همه کمک کنند پرواز کرمان-دبی پایدار بماند :اخبار استان کرمان – اقتصادی