همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین در شرق استان کرمان مهیاست | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان فرماندار بم گفت: همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی در شرق استان کرمان مهیاست. محمد برزنگ صبح امروز ۱۰ مردادماه در جلسه ستاد اربعین شهرستان بم اظهار کرد: این شهرستان از ۲۳ مرداد سال جاری با آمادگی کامل میزبان زائران سیدالشهدا خواهد بود. وی افزود: شهرستان بم هر ساله میزبان […]



نذیر کرمان/کرمان فرماندار بم گفت: همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی در شرق استان کرمان مهیاست.

محمد برزنگ صبح امروز ۱۰ مردادماه در جلسه ستاد اربعین شهرستان بم اظهار کرد: این شهرستان از ۲۳ مرداد سال جاری با آمادگی کامل میزبان زائران سیدالشهدا خواهد بود.

وی افزود: شهرستان بم هر ساله میزبان خیل عظیمی از زائران ایرانی، پاکستانی و افغانستانی در ایام اربعین بوده و امسال نیز همانند ادوار گذشته تمام سعی و کوشش همه ما به ویژه مردم میهمان‌نواز شهرستان بر این است که بتوانیم میزبان خوبی برای زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) باشیم.

فرماندار شهرستان بم  ادامه داد: سال گذشته همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و ادارات شهرستان همه توان خود را برای خدمتگزاری به زائران اربعین گذاشتند. امسال نیز این همراهی و همکاری در بین همه دستگاه‌ها و ادارات با عزمی جدی‌تر باید شکل گیرد.

برزنگ با بیان اینکه خدمت به زائران توفیق بزرگی است که نصیب مردم و مسئولان شهرستان بم شده، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته زیرساخت‌های مناسبی در مسیر زائران اربعین فراهم شده و موکب‌های شهرستان به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمتگزاری بودند، اربعین سال جاری نیز قطعاً همین رویه ادامه خواهد شد.

وی از آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروهای امدادی، درمانی، امنیتی و غیره خبر داد و گفت: همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین حسینی در شهرستان بم مهیاست.

انتهای پیام


همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین در شرق استان کرمان مهیاست

منبع: ایـسنا
? همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین در شرق استان کرمان مهیاست