همه با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند

نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی همگی و هر کس هر طور می‌تواند باید با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری فعالیت نماید. حامد عمرانی امروز ۱۳ تیرماه در این رابطه اظهار کرد شهید سلیمانی عزیز برای حفظ کشور و تامین امنیت مردم، جان خود […]



نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی همگی و هر کس هر طور می‌تواند باید با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری فعالیت نماید.

حامد عمرانی امروز ۱۳ تیرماه در این رابطه اظهار کرد شهید سلیمانی عزیز برای حفظ کشور و تامین امنیت مردم، جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و فدا کرد، حال نوبت ماست که با مشارکت حداکثری در انتخابات و رای دادن، ادای دین کنیم وگرنه در دنیا و آخرت مدیون خون شهدا خواهیم بود و جوابی در پیشگاه خداوند نخواهیم داشت.

وی افزود: به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی همگی و هر کس هر طور می‌تواند باید با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری فعالیت نماید.

دادستان عنبرآباد گفت: دستگاه قضایی در راستای حفظ و حراست از آراء مردم به عنوان حق الناس، برخورد قاطع با جرائم انتخاباتی با اولویت خرید و فروش آراء را در دستور کار خود قرار داده و در صورت احراز چنین جرمی، مرتکبان بازداشت خواهند شد.

عمرانی در پایان از مردم خواست همچون گذشته در کنار مرجع قضایی باشند و در صورتی که اخبار و مستنداتی مبنی بر خرید و فروش رای به دست آوردند، بلافاصله برای پیگیری به دادستانی اعلام نمایند تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان عنبرآباد باشیم.

انتهای پیام


همه با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند

منبع: ایـسنا
? همه با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند