همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در تیرماه برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان از برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک در تیرماه خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سید مهدی طبیب‌زاده صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور فداکار استاندار کرمان، […]

گروه استان‌ها- رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان از برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک در تیرماه خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سید مهدی طبیب‌زاده صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور فداکار استاندار کرمان، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان، آیت اللهی موسوی و مهرابی معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان کرمان همیشه سعی کرده نظرات کارشناسی بخش خصوصی استان را صریح و شفاف ارائه بدهد تا در جهت توسعه استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه تکیه استان بر منابع صرفاً معدنی است و اگر زنجیره و ارزش افزوده ایجاد نشود معلوم نیست آینده چه اتفاقی خواهد افتاد گفت: مدل توسعه اقتصادی استان برای بیست سال آینده در حال تدوین است و مشاور گرفته شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در تیرماه برگزار می‌شود افزود: این همایش در دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک در ماهان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان: کشاورزی استان کرمان باید ساماندهی شود
استاندار کرمان: مقابله با فساد اداری و اقتصادی در استان را با جدیت پیگیری می‌کنیم
استاندار کرمان: رشد و توسعه بدون فرآیند الکترونیکی و شفافیت اتفاق نمی‌افتد

وی با بیان اینکه در مجموع فضای کسب و کار استان کرمان خوب نیست ادامه داد: آمادگی داریم تا برای تحقق شعار سال کمک کنیم و در این راستا باید به شرکت‌های دانش بنیان توجه شود.

طبیب‌زاده با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استاندار کرمان جزو شوراهای برتر کشور است بیان کرد: استاندار سابق کرمان همکاری و همراهی بسیار خوبی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان داشت.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در تیرماه برگزار می‌شود

منبع: تسنــیم
? همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در تیرماه برگزار می‌شود