همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهر بزنجان و توابع بافت برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت یک هزار نفر از مردم شهر بزنجان و توابع شهرستان بافت به مناسبت گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان؛ مشارکت کنندگان در این همایش مسافت ۶ کیلومتری را از گلزار شهدای روستای یعقوبیه تا […]


همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت یک هزار نفر از مردم شهر بزنجان و توابع شهرستان بافت به مناسبت گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان؛ مشارکت کنندگان در این همایش مسافت ۶ کیلومتری را از گلزار شهدای روستای یعقوبیه تا مزار شهدای گمنام شهر بزنجان پیاده روی کردند و در پایان به قید قرعه به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان جوایز نقدی و ورزشی اهدا شد.
این همایش به همت هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان و شهرستان بافت، هیات دوومیدانی استان، مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج و سپاه استان، سازمان بسیج ورزشکاران استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بزنجان، حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی و پایگاه‌های مقاومت بسیج بزنجان و دفتر فرهنگی شهر بزنجان برگزار شد.
در این رویداد فرهنگی ورزشی به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس مردم و مسئولین با اهدا گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گلزار شهر بزنجان ادای دین و احترام کردند.
انتهای پیام


همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهر بزنجان و توابع بافت برگزار شد

منبع: بــرنا
? همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهر بزنجان و توابع بافت برگزار شد