همایش بزرگ فرهنگیان ارزوئیه برگزار شد

همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان ارزوئیه به مناسبت هفته معلم با حضور رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه برگزار شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان ارزوئیه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور رئیس اداره ارزیابی عملکرد […]

همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان ارزوئیه به مناسبت هفته معلم با حضور رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان ارزوئیه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ، نماینده شهرستان های ابر در مجلس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، نماینده امام جمعه ، فرماندار، فرمانده سپاه، مدیران و روسای سایر ادارات و نهادهای دولتی شهرستان و نیز حضور پرشور فرهنگیان شهرستان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

غلامرضا شرفعلی پور ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم به تمامی فرهنگیان و همچنین عرض خیرمقدم به مسئولین و مدعوین و فرهنگیان به نقش کلیدی معلم در پیشرفت و آبادانی یک ملت و همچنین عزت و احترام و جایگاه معلم با توجه به ویژگی ها و شخصیت شغلی و توصیه های موکد و اشارات قرآن و اهل بیت علیهم السلام و دیدگاه بسیار مثبت مقام معظم رهبری به این قشر شریف اشاره نمود و گزارش مصوری از برنامه های صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش ارائه کردند.

در ادامه محسن اسماعیل زاده، فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته معلم، معلمی را  فراتر از یک شغل معرفی نمود؛ به‌گونه‌ای که لفظ معلم را کلمه‌ای پرمحتوا و دارای فلسفه‌ای اخلاقی و تربیتی دانست و معلم را الگو و سرمشق آینده داران مملکت برشمرد.

نماینده مردم شریف شهرستان های ابر در مجلس شورای اسلامی هم ایجاد شور و اشتیاق و عشق و تشنگی علم آموزی در دانش آموزان به عنوان رکن تعلیم و تربیت برشمرد و معلم را شخصی راهبر، راهنما و الگو معرفی کرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز گفت: به تلاش نظام های مختلف برای رفع دغدغه فکری و معیشت معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: اگر ما تلاش کنیم که دغدغه های فکری و معیشتی معلمان رفع شود می توانیم کشورمان را خیلی زودتر از دیگر جوامع به پیشرفت‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی و توسعه یافتگی برسانیم.

وی در ادامه به بحث رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود:  اگر هیأت دولت تصویب کند به مدت سه ماه بایستی رتبه بندی اجرا شود آموزش و پرورش بنای بر همکاری دارد، مجلس هم همکاری داشته است و امید داریم رتبه‌بندی مسائل و دغدغه‌های معلمان را پوشش خواهد داد.

شایان ذکر است در این جلسه نماینده امام جمعه شهرستان به تبیین شخصیت علامه شهید مطهری و بیان جایگاه و شان معلمی از نگاه آموزه های دینی اشاره نمود و،فرماندار شهرستان نیز بر نقش بی بدیل و تاثیرگذار معلمان در جامعه اشاره کرد و خواستار مشارکت بیشتر فرهنگیان در موضوعات مختلف جامعه شد.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه هم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته مقام معلم، با بیان اینکه بستر تمام پیشرفت های جامعه توسط معلمان بنا نهاده می شود گفت: همه انسان های باسواد روزی در محضر معلمان آگاهی و علم آموخته و تربیت شده اند و معلمان در توسعه و رشد جوامع نقش موثر ایفا می کنند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




همایش بزرگ فرهنگیان ارزوئیه برگزار شد

منبع:آرمـان
? همایش بزرگ فرهنگیان ارزوئیه برگزار شد