هم‌اکنون ۶۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است

فت فتو ـ گروه اقتصاد:در حال حاضر ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب آب در مخازن سدهای کشور وجود دارد و ۶۰ درصد ظرفیت سدها خالی است.   یک هفته پیش (۲۴ دی‌ماه) میزان ذخایر سدها ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب بود که در پی بارش‌های اخیر و ورود جریان‌های جدید رودخانه‌ای به سدها […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:در حال حاضر ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب آب در مخازن سدهای کشور وجود دارد و ۶۰ درصد ظرفیت سدها خالی است.  

یک هفته پیش (۲۴ دی‌ماه) میزان ذخایر سدها ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب بود که در پی بارش‌های اخیر و ورود جریان‌های جدید رودخانه‌ای به سدها ۶۰۰ میلیون مترمکعب به ذخایر آبی سدهای کشور در طی هفت روز افزوده شده است.

بر اساس جدیدترین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران،در چهار ماه ابتدای سال آبی (ابتدای مهر تا پایان دی‌ماه) در مجموع شش میلیارد و ۹۶۰ میلیون مترمکعب آب وارد مخازن سدهای کشور شده است.

این میزان،در مقایسه با ورودی هشت میلیارد و ۵۷۰ میلیون مترمکعبی آب به سدها در مدت مشابه سال قبل،کاهش ۱۹ درصدی داشته است.

به گزارش فت فتو به نقل از تسنیم،این گزارش که در دوم بهمن‌ماه منتشر شده می‌افزاید:«همچنین در این مدت،شش میلیارد و ۲۷۰ میلیون مترمکعب آب از سدهای کشور برای مصارف شرب،کشاورزی،صنعت و زیست محیطی رهاسازی شده که مقایسه این رقم با خروجی هفت میلیارد مترمکعبی آب از سدهای کشور در مدت مشابه سال قبل،نشان‌دهنده افت ۱۰ درصدی است». / الف




هم‌اکنون ۶۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است

منبع:خبر کرمان
?

هم‌اکنون ۶۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی