هلال‌احمر آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به غزه و لبنان است

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمان گفت: تمام پایگاه‌های هلال‌احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی به مردم مظلوم غزه و لبنان هستند. – اخبار استانها – رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان گفت: متاسفانه هر روز […]

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمان گفت: تمام پایگاه‌های هلال‌احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی به مردم مظلوم غزه و لبنان هستند.

– اخبار استانها –

رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان گفت: متاسفانه هر روز شاهد جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و لبنان هستیم و حتی به بیمارستان‌ها هم حمله می‌کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک‌رسانی به مردم غزه و لبنان، افزود: امام خامنه‌ای فرمودند بر همه فرض است که در کنار مردم لبنان بایستند.

فلاح با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا در منطقه، عنوان کرد: حمله موشکی ایران به اسرائیل دل مردم کشور و همه آزادی‌خواهان جهان را شاد کرد و ما نیز باید به هر میزان که امکان دارد برای امدادرسانی به مردم غزه و لبنان تلاش کنیم چرا که حتماً روزهای سختی را می‌گذرانند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، با بیان اینکه تمام پایگاه‌ها در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی به مردم مظلوم غزه و لبنان هستند، خاطرنشان کرد: شماره حساب بانکی برای دریافت کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

به گزارش تسنیم جمعیت هلال احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم و خیرین نوعدوست کشورمان به مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن در پی تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی شماره‌های زیر را اعلام کرده است.

کمک به غزه از طریق بانک مرکزی:

شماره حساب:

۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸

شماره کارت:

۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶

شماره شبا:

IR700100004101034741999998

کد دستوری

*۱۱۲*۵#

کمک به لبنان از طریق بانک ملی:

شماره حساب:

۹۹۹۹۹

شماره کارت:

۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹

شماره شبا:

IR770170000000199999999003

کد دستوری

*۱۱۲*۱#

کمک به یمن از طریق بانک ملت:

شماره حساب:

٩٩٩٩٩

شماره کارت:

۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸

شماره شبا

IR920120000000000000099999

کد دستوری

*۱۱۲*۷#

انتهای پیام/۵۱۱/




هلال‌احمر آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به غزه و لبنان است

منبع: تسنــیم
? هلال‌احمر آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به غزه و لبنان است